četrtek, 15. januar 2015

Ah ta moj preljubi mož...

Ja...
mu je za ta moj rostni dan
pa te spet uspelo
presenetiti me...

Že kar nekaj časa sem si namreč želela CD od Avsenikov...
no v bistvu sem si želela iti do njih
vendar je vsa ta leta vedno bilo nekaj drugega bolj pomembnega
ali pa je samo vreme malo zamešalo najine plane

Tokrat pa sem
in to malo po polnoči
tako da je na ta način 
tokrat bil prvi
ki mi je čestital
od njega dobila...

V lep papir zavito škatljico
v njej pa
4 CD-je od teh Ambasadorjev tote naše lepe...
 
torej...
imam zdaj te njihove glasbe 
na pretek...
in jo tudi že z veseljem poslušam
saj je na teh cedejih en tak lep miks od njih...
malo valčkov, pa malo polk, pa nekaj tudi instrumentalnih izvedb.

Ampak danes...
ja danes me je pa še bolj presenetil
saj mi je prinesel
  
to meni že na pogled
kaj šele po vonju
tako prekrasno orhidejo
miltonijo.

In to celo v...
stekleni posodi



16 komentarjev:

  1. ja ni kaj ... izkazal se je tako, kot se zagre. krasnega dragega imaš, prosim lepo ga pozdravi.
    takšni so redki, verjemi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vem in bom...
      take robe res ne delajo več...
      ;-)

      Izbriši
  2. Vidiš, to pa je ljubezen na kvadrat. Taprava muzika - PA ŠE taprava rožica, jeeee.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je res...
      me ma tak rad, da je včasih že kar preveč...
      ;-)

      Izbriši
    2. Hehe tetica, no, no, preveč pa tudi ni.
      Lp kLOTI

      Izbriši
    3. hm... hja...
      no, na vsake tolko pa vseeno je
      :-(

      Izbriši
  3. Včeraj v soboto, 17.januarja je godoval Anton Puščavnik, zavetnik kolin in tako so danes v nedeljo dopoldan imeli v Cerkvenjaku tudi farno žegnanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o...
      tega pa nisem vedela...
      da to tudi žegnavajo...
      sicer pa jaz itak zelo malo vem, kaj vse se v cerkvah dogaja
      saj jih midva obiskujeva kot zgodovinske objekte, pa kakšne koncerte...
      maše pa le, če je to potrebno

      Izbriši
  4. Vse najboljše tudi za tvoj minuli rojstni dan!

    OdgovoriIzbriši
  5. SLABI ZGLEDI VLEČEJO, DOBRI ZGLEDI ODBIJAJO

    Temu je danes še kako zelo res. Veliko mladih si poišče slabo družbo, slabe prijatelje. Prijatelji kateri te naučijo grdo govoriti, prijatelji kateri te naučijo piti alkohol ali pa tudi uživati mamila. Ali pa zahajati kam v diskoteko in tam počenjati kakšne neumnosti. Nekateri imajo radi prijatelje, ki jim seksualni razvrat veliko pomeni ali pa prijatelje ki te oddaljujejo od vrednot in Boga. Nekateri prijatelji nimajo nikakršnih vrednot in te potiskajo ali pa zapeljujejo v nevarnosti.

    Po drugi strani pa nekateri ne morejo najti sebi primernih prijateljev. Nekdo noče imeti nekoga za svojega prijatelja in to samo zato ker mu kaže pravo pot v življenju. Nekateri noče imeti tistega prijatelja, ker tisti prijatelj je veren, zahaja v cerkev in ima vrednote. Ali pa se izogiba nekega prijatelja, ker ni pohujšan. Morda se ga tudi izogiba, ker je preveč sramežljiv in ni pohujšan, ali pa živi za Boga in ne uporablja grdih besed. Lahko pa mu tudi svetuje, da se naj izogiba nekih nevarnosti v življenju, toda neposlušnost je žal velika.
    Toda mnogokrat se še najbolj pri današnji mladini vidi, da danes marsikoga slabi zgledi vlečejo ter ga dobri zgledi odbijajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, zna slabna družba res marsikaj slabega narediti...
      no, verovanje v Boga pa se mi zdi da dandanašnji tudi ni več tako razširjeno kot je to bilo nekoč
      in zato tudi večina tamladih vedno manj to spoštuje
      vsekakor pa je najlepše, če se enakomisleči najdete
      pa si potem znotraj teh srečanj poiščete tudi svoje partnerje

      Izbriši
  6. fanj moža imaš :)

    (malo pa le pokukaj k meni na blig)

    :) bodi/ta lepo!

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, lea...
      saj je tak kak mi rečemo - in ganz und grosn fajn...
      samo čisto tako po mojem okusu ali pa željah pa tudi ni ravno vse
      in je zato tudi treba met vsake tolko sestanek hišnega sveta...
      da te ne bi slučajno hiši pa še kje strehe odneslo
      ;-)

      Izbriši
    2. aha, pa še to...
      bom prišla tudi spet k tebi na obisk...
      samo tako kot sem že tu zapisala...
      ta FB mi vzame toliko časa, da še ta stran ostaja po par dni neobiskana...
      na e-dnevniku pa me že itak skoraj več ni...
      bom pa prišla pa pogledala kaj lepega si spet ustvarila...
      lp

      Izbriši