četrtek, 8. januar 2015

Pa sem spoznala...

Zakaj mi naenkrat pa še bolj zmanjkuje časa
kot se je to dogajalo prej...

FB
je kriv!
Hja...
sem se po ne vem kolkih letih
tam zaktivirala...

zdaj pa večino časa
porabim za druženje z že poznanimi
pa tudi z na novo spoznavanimi

9 komentarjev:

  1. Dne 26.decembra 2014 je minilo natanko 10 let, odkar se je zgodila ena največjih naravnih katastrof na našem planetu. Zgodil se je katastrofalni potres ter uničujoči tsunamiji so rušili obalna mesta po Indijskem oceanu.
    Tega dne 26.decembra 2004 je ob 7:58 po zahodnoindonezijskem času UTC+7h kateri je vezan na vzhodni 105. poldnevnik oziroma ob 1:58 po našem srednjeevropskem času UTC+1h prišlo do katastrofalnega rušilnega potresa magnitude 9,1. Rušilni potres je povzročil rušilne tsunamije kateri so rušili obalna področja po Indijskem oceanu. Ta rušilni potres in orjaški popotresni tsunamiji so zahtevali več kot 230 tisoč smrtnih žrtev po Indijskem oceanu. Smrtne žrtve so bile v Indoneziji, Maleziji, Tajski, Bangladešu, Maldivih, Šri Lanki, Indiji ter celo v vzhodni Afriki recimo v Somaliji, na Madagaskarju ter celo v Južnoafriški republiki.
    Tsunami je pljusnil celo vse do Antarktike ter do severozahodnega dela Avstralije.
    Naprimer na vzhodni obali Indije tem ljudem ni nihče sporočil, da prihaja rušilni tsunami. To se mi zdi zelo nenavadno. Na tak način se ljudje niso umaknili od obalnih področij nekam na varno. Tsunami pa je potoval od Indonezije pa do Indije več kot 2 uri. Ta tsunami je potoval po Indijskem oceanu z hitrostjo vsaj 800 km na uro.

    Tsunami je od epicentra potresa pa do teh naslednjih držav potreboval prav toliko časa:
    -do Indonezije (otok Sumatra) okoli 30 minut,
    -do Burme 1 uro,
    -do Tajske 2 uri,
    -do Šri Lanke 2 uri,
    -do Indije 2 uri,
    -do Bangladeša 2 uri,
    -do Maldivov 3 ure,
    -do Malezije 4 ure,
    -do svererozahodne Avstralije 5 ur,
    -do Somalije (vzhodna Afrika) 7 ur,
    -do Madagaskarja 8 ur,
    -do Južnoafriške Republike 11 ur ter
    -do Antarktike 11 ur.

    Po vsem tem lahko vidimo, da se je dne 26.decembra 2004 na Zemlji zgodila ena največjih naravnih katastrof. Ob vsem tem si lahko predstavljamo le kakšno moč je imela takrat narava saj so ponekod valovi tsunamija bili celo višji od 30 metrov. In resnično resnično povedano, proti naravi in naravnim katastrofam ne moremo storiti prav ničesar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tudi po takšnih dogodkih, ko datumi ostanejo v spominu, pa se še bolj da videti, kako čas hiti...

      Izbriši
  2. Haha tetica, meni je FB všeč prav tisi všečko. Kadar nimam kaj pamtnega zinit, zapisano pa mi je res všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. so res priročni...
      no, zinem pa jaz kar pogosto...
      pa četudi ni vedno ravno vse najbolj pametno
      ;-)

      Izbriši
  3. Jaz sem na tem facebooku že 1 leto in 2 meseca oziroma od 18.novembra 2013 dalje. Vse do danes mi je uspelo najti že točno 170 fb prijateljev. Nekaj mojih facebook prijateljev pa me je tudi odprijateljilo in celo blokiralo. Torej zakaj so me nekateri odprijateljili in blokirali. Sem mar te ljudi kakor koli nadlegoval. Seveda nikogar nisem nadlegoval, nekateri so me preprosto odprijateljili in blokirali kateri me seveda tudi niso poznali. Nekateri so me odprijateljili in blokirali, ker niso prenesli mojih vrednot, ki sem jih delil na tem facebooku. Nekatere je dobesedno zapeljal hudobni duh na drugo stran. Imel sem facebook prijatelje za katere si nikakor nisem želel, da bi me blokirali in odprijateljili. Nikakor nisem razumel njihove blokade in odprijateljitve. Tisti, ki so me blokirali tistim nisem mogel več ničesar napisati in jim nisem mogel niti vprašati zakaj me je blokiral saj sem imel blokirano tudi pošiljanje sporočil. In ko me je čez nekaj mesecev odblokiral potem sem mu le napisal sporočilo in sem ga v tem sporočilu vprašal zakaj me je blokiral. Na to vprašanje mi ni ničesar odgovoril, preprosto me je blokiral za brezveze, ker ga je hudič potegnil na drugo stran.
    Opazil sem, da ima facebook žal tudi mnogo slabih lastnosti. Zelo se lajka goloto oziroma pomanjkljivo oblečene ljudi, lajka se kletvice, pokvarjenost, pohujšanje, zunanji videz, ne lajka pa se notranje lepote, vere, dobrote, vrednot, ljudi ki živijo za pravičnost. Ne lajkajo tudi ljudi, ki se zavzemajo za pravice živali.
    In očitno se mnogokrat pri facebooku vidi, da ravno tisti ki noče več biti tvoj facebook prijatelj je morda ravno v srcu tvoj najboljši prijatelj, ker zakaj bi potem moral biti z nekom le v virtualnem prijateljstvu in ko se potem še na tem fb profilu lajka le še pohujšljive stvari.

    Skratka zelo pomembno je, da na svojo časovnico dajemo same pozitivne stvari, vrednote, dobroto in nikogar ne pohujšamo ampak mu kažemo pravo pot v življenju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tako kot vse v življenju ima tudi to mesto tako pluse kot tudi minuse...
      no, sama sem očitno zaenkrat zajadrala v dokaj pozitivne vode...
      pa tudi tisti, ki so mene zaprosili za prijateljevanje, mislim, da so tudi dokaj pozitivno naravnani...
      res pa je, da zaenkrat še nimam ne vem kakšnega števila prijateljev, pa jim zato lahko tudi bolj sledim...
      no, taglavno moje druženje je pa itak namenjeno skupini moj maribor
      tam pa se nalagajo stare slike mesta, predvsem pa obujajo naši več ali manj lepi spomini...
      in, ker smo si generacijsko različni, je tako tudi možno slediti razvoju dogodkov...
      no, če mi zaupaš tvoj naslov, pa te (seveda, če si to želiš) še jaz tam pozdravim
      pa lp v tvoj kraj

      Izbriši
    2. No jaz sem Darko Žerjav kraj je seveda Zgornja Voličina. Seveda v kolikor me boste pozdravili v tej skupini ali me morda dodali kot facebook prijatelja.

      Izbriši
  4. :-))) te je prevzelo. nič hudega. če ti paše, naj tako bo. ko ti ne bo več pasalo, bo dovolj samo en klik.
    moj limit je bil dolga leta 50 prijateljev, pred kratkim sem šla na 60, na več ne bom šla. v glavnem so to bolj literarni somišljeniki, tako sem tudi na tekočem z dogajanjem, svojo stran uporabljam le za objave zapisov v obliki pesmi ali mrmravk. tu in tam pridem pogledat, če bo kakšen krasen večer, če je kdo kaj novega ustvaril - od fotografije, slike, zapisa, pesmi ... odgovarja mi takšno neobremenjeno druženje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, imaš prav... in prav lepo povedano...
      neobremenjeno druženje
      no, meni se pa dogaja, da me drugi zaprosijo za prijateljstvo...
      v takih primerih pa... ja, je včasih lahko tudi malo nerodno (pač po izkušnjah z e-dnevnika)...
      ampak zaenkrat pa ni panike...
      tvoje mrmravke in tvoje pesmi pa so itak...
      mmmmmmmmmm......... da se človek kar stopi ob branju

      Izbriši