nedelja, 31. julij 2011

Dopust...

Hja... šment.
Da je Kloti vodja tega spisa sem uspela videti komaj sedaj...
Saj mi je vse dosedaj bil moj računalnik na "dopustu".

Glede ovega tapravega dopusta pa tudi...
Če vzamem kot dejstvo, da mi že kar nekaj let ni več potrebno hoditi v službo...
Torej ni več tistih vsakodnevnih obveznosti...
Bi gledano s tega zornega kota to pomenilo, da sem potemtakem itak že kar celo leto na dopustu.

Vsekakor pa pri naši hiši še pridno čakamo na tistega morskega...
In upamo, da nam tudi tokrat ne bo spet vreme kaj zagodlo...
Ker...
Biti vsaj nekaj dni na morju je nama vseeno nekaj drugega...



Morje meni namreč da tisto nekaj...


12 komentarjev:

  1. Oooooo tetica, a ti si tudi penzionistka ratala? Čestitam in dobrodošla. No, zdaj boš pa zaposlena kot sto mater, haha.
    Morje pa ti vsekakor privoščim - torej si ga le privoščita tudi z ribakom in Šefico. Marjana

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj, upam, da vama rata tak dopust, kot si ga želita ... tak morski in s soncem! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa ne čakajta predolgo in pojdita pred jesenjo, da bosta potem tudi vidva lahko dala tisto nekaj turističnim delavcem...

    Možakar

    OdgovoriIzbriši
  4. Tetka,

    tudi jaz ti želim kar se da lep morski dopust ...

    Pozdravček

    akALA

    OdgovoriIzbriši
  5. kloti... ne še, ne še... sem še vedno na čakanju na to titulo...
    glede morja pa... upam na vreme, da nama bo naklonjeno.
    na lep nedeljski večer

    OdgovoriIzbriši
  6. ančika... hvala... priznam, da mi kar manjka. Saj je že zrak tam doli v Dalmaciji drugačen...
    <3

    OdgovoriIzbriši
  7. možakar... hja, hm... ko pa je september najin mesec. Ko ni več gužve, pa zato običajno tudi ni problemov zaradi naše šefice.
    no, pri tebi pa sem pokomentirala, kako si me s svojim prispevkom spomnil na mojo "obvestilo" o zanositvi. In kako mi je takrat pred več kot tridesetimi leti tista visoka suha sestra z neprijetnim glasom naenkrat kot Angel postala...
    ;-)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. kala...hvala!
    tebi pa zdravja in lep večerni pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. Tetka lahko še tako poenostavimo dopustovanje, čez morje ga ni, knde.
    Lp, Joži


    P.S. najdeš me tudi tukaj http://vvooodnarka.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooooo joži... torej sva v isti "vasi" doma...
    že hitim na tvoj naslov...
    vesela tvojega obiska tukaj
    in lp v večer

    OdgovoriIzbriši
  11. Nekaj let sem delal na morju in hodil na do-pust v hribe - in tam srečal eno tako, da ni noben dan več pust . . .

    OdgovoriIzbriši
  12. Hja, turdus... res se marsikaj menja, če/ko na do-pustu srečaš tapravo/tapravega. In, če še niti maškora ni... potem pa je rajanja kar skozi celo življenje
    ;-)
    pa na lepe dopuste

    OdgovoriIzbriši