petek, 5. avgust 2011

Polnoč je...

In tik pred odhodom v deželo sanj...
ravno pravi čas za "bilanco" današnjega dne.

12 komentarjev:

  1. Hi hi, tetka, in kakšna je bilanca? 5 muh in 10 komarjev? Predvsem pa en nasmejan mož? :-)))

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj, veš, kaj sem morala napisati, da sem lahko poslala komentar tebi? anchi! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. he, he, anchika... a vidiš, kako postajaš internacionalistična...
    Mož pa je res bil nasmejan... pa ne samo zaradi muh in komarcev
    ;-)
    <3 objem v današnji dan

    OdgovoriIzbriši
  4. Da vidim, kaj bo pa danes treba napisat! poleg pozdrava v lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Danes je bil ap "doper"! Kaj imaš ti za en slovar? :-))))

    Objem!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hja, ančika draga... če bi vedela, bi ti celo lahko povedala... tako pa...
    pustimo se presenetit
    in nič nas več ne sme presenetit.
    vidiš, so pa tudi to sladkosti in radosti nanovo bivanja ne/kje drugje.
    pač na novo učenje in privajanje na druge pogoje in možnosti...
    kar pa kar sproti po/skrbi za gibanje sivih celic
    naj bo Vaš dan kar se da lep
    in to - sončnično
    ;-) in <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Hmmm, definitivno nisem najbolj brihtne sorte. Sem se spraševal kam si zginla zdaj pa sem te le našel na novem domu. Zato samo en pozdrav pustim. Hm, lepo imaš tu, še pridem pofirbcat in kakšno neumno rečt:) lp

    OdgovoriIzbriši
  8. noodles... pa ne reči, da se ti ni kar sredi teme posvetlo... ;-)
    sem pa še kako vesela tako tvojega firbcanja kot tudi neumnega besedičenja
    torej čakam na...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. anonimnemu... ker pač pravijo, da ni norih vprašanj... si pa lahko samo malo manj pameten, če premalo vprašuješ...
    torej... le kaj pomeni ta tvoj "hm"?
    ;-) v večer

    OdgovoriIzbriši
  10. Da ne bo pomote. Tisti gost ki je napisal Hm ... sem jaz. Lovil sem se, pisal komentarje pa mi jih ni hotelo objavt. Ampak, sedaj sem spregledal in vse mi je jasno:) Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  11. ahaaaaaaaaa........... noodles ;-)
    e, no vidiš, da se nisem zmotila, ko sem takoj spoznala, da si spregledal
    ;-)

    OdgovoriIzbriši