četrtek, 7. julij 2011

Moje oči...

So sicer v raznih niansah rjave barve...
Vendar pa me tudi ta barva žal ni mogla očuvati...
Da v svojem življenju že nisem bila kar nekajkrat tudi plavooka...
Nemci temu rečejo - blaueugig...
Mi pa - naivna.

In tako sem na ta naš svet...
Prav zaradi te moje modrookosti dostikrat kar drugače gledala...
Predvsem pa sem imela o nekaterih ljudeh, ki so bili in so tudi še del mojega življenja...
Zaradi tega tudi drugačno mnenje.
Žal preveč pozitivno.

Čez čas pa se je sicer izkazalo, da so nekateri v bistvu z mano celo manipulirali, na koncu pa me izigrali in me tako žejne prepeljali preko vode...


Ampak...
Če pa sedaj to tako po/gledam na celo stvar...
Pa še vedno vidim, da je ta moja "modrookost" meni vseeno prinesla več pozitivnega kot pa dotičnim njihova preračunljivost.

Ni naivnost,
če človek kljub vsem porazom
išče v ljudeh vedno znova dobro.
Je moč,
vedno znova znati oprostiti.

11 komentarjev:

  1. Tok, tok :) :) :) je kdo doma (se hecam) ;)

    Se strinjam s teboj, da je oproščanje za nucat :)

    Lp, Joži

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj Joži! sem, sem zdaj doma. ;-)
    In te z veseljem spustim skozi ta vrata <3
    Oproščanje je pa praktična stvarca. Ker pomaga spucati zamere.
    pa lep večer še dalje

    OdgovoriIzbriši
  3. Blauojgig zajn, naiven biti, je otroškost, brez katere ne bomo gledali nebeškega kraljestva . . .

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, ja, turdus... ta sladka otroškost, ki nas tudi pomlajuje... tako da mora zaradi nje tudi nebeško kraljestvo bolj dolgo čakati na nas
    ;-)
    z veseljem nad tvojim obiskom odhajam v svet zaprtih oči

    OdgovoriIzbriši
  5. Življenje nam prinese vse mogoče ... in mnogokrat je tako, kot da nimamo pravih oči, pravil očal ... Včasih naredimo zato lahko zelo velike napake ... a na srečo se marsikaj lahko vsaj za silo uredi ...

    Res je, da lopovi delajo škodo tudi sebi, ne le drugim ... predvsem sebi ...

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Hudirja tetka, vem, da sem napisala komentar že sinoči, pa ga ni.
    Torej, po spominu obnavljam, tista modrookost tudi rjave oči izmodri.
    In veš, vesela sem te - te prav pogrešam tam V "naši vasi". Tvojo navihanost - in modrost, Marjana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Grrr tetica, včasih mi pri tebi uspe objaviti komentar, drugič ne. Pa kaj pomeni tisto potrjevanje, M.

    OdgovoriIzbriši
  8. ja, ančika... življenje samo nas poplača za vse tisto kar smo naredili... in zato tudi ni zastonj pregovor, ki pravi, da se vse vrača in vse plača.
    napake pa delamo čisto vsi. in, če smo potem še toliko močni, da jih priznamo... pa se dotični osebi tudi opravičimo... OK res marsikaj po tistem ni več tako kot je bilo... pa vendar se da kljub temu potem še vedno dalje "sodelovati".
    če pa pustimo vse brez opravičila...
    potem pa čas običajno še dodatno poskrbi, da je prepad ali pa zid med nami vedno globlji ali pa višji.
    odkriti oprosti in pogovor pa znata narediti čudeže
    ;-)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  9. joj marjana... nič se jeziti... ;-)
    kolikor je meni poznano to pomeni, da imam jaz možnost, da lahko presodim, ali kak komentar spustim v javnost ali ga nepotrdim, ali pa celo izbrišem.
    Sem pa že gledala, če bi se kje to dalo spremeniti... no, pa saj se bom sčasoma še sigurno kaj naučila.
    ;-)
    Glede navihanosti in modrosti pa... spomnim se, da mi je že leta nazaj nekdo povedal, da je največja modrost slabe stvari čimbolj navihano sprejeti. Potem le-te tudi nimajo tako močnega učinka na našo substanco.
    lep sončen pozdrav prek dobrav

    OdgovoriIzbriši
  10. Tetka,
    tebe se pa težko predstavljam kot naivno.

    Pozdravček

    Kala

    OdgovoriIzbriši
  11. He, he, kala... jaz zase tudi (dolgo) nisem mislila, da sem ;-)
    Pa so potem rezultati mojega zaupanja v nekatere osebe pokazali kako hudo naivna sem bila. ;-(
    Hja, vidiš... šment a ne ;-)
    No, sem pa potem lažje razumela mojo mamo, ki mi je vedno govorila, da je zaupanje sicer dobro... ampak kontrola pa je še vseeno boljša.
    vesela tvojega obiska tukaj... ti pošiljam lep štajersko pozdrav

    OdgovoriIzbriši