petek, 8. julij 2011

Na poti domov...

Pred časom, ko sva se z možem vračala proti domu...
Sem na pločniku v soju ulične svetilke našla nek obesek za ključe.
Ko pa sva prišla domov, pa sem ga pospravila...
In vse do danes na njega tudi pozabila.

No, danes pa mi je spet padel pod roke.

In, ker mi je čas dopuščal, sem si ga pogledala pod povečevalnim steklom, kasneje pa še šla po novo znanje na internet.

In sem tukaj našla zapis o tem, kaj slikca na obesku sploh predstavlja:

http://www.voy.com/165316/95.html


Zanimivo pri celi stvari pa je predvsem to...
Da sem ga ponovno našla prav danes...

Ko namreč tudi z ribakom praznujeva eno izmed najinih obletnic.



Saj sva se takrat prav na današnji dan...
Na Jurčkovem odru na Lentu...
Odločila...
Za najino skupno pot.

4 komentarji:

  1. O kako lep, čestitke ob obletnici, ..., naj traja ...

    Pozdravček od Kale, ki se je nekaj dni namakala v Kolpi

    OdgovoriIzbriši
  2. ups... sem komaj sedaj opazila, da sem z odgovorom šla na napačno stran... ojojoj....
    Vsekakor pa hvala za čestitke in za obisk
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tetica, saj vem, da sem malo pozna, ampak saj vidva tele obletnice potem praznujeta vse leto, a ne?
    Vse dobro in še veliko (ob)letnic, Marjana

    OdgovoriIzbriši
  4. Kloti... hvala Ti za dobre želje. Za te paitak vemo, da nikoli ne prispejo prepozno.
    lep nevihtno sončen pozdrav prek dobrav

    OdgovoriIzbriši