četrtek, 14. julij 2011

13. julija...

Ko se je kazalec leve roke
pojavil ob istem času na istem kraju
z betonskim robnikom

In je samo mrzla voda
izpod pipe bila tista,
ki je preprečila še hujše.

4 komentarji:

  1. Tetka, kliknem "domača stran" in že sem pri tebi. A veš, kako mi je všeč, da je lažja pot!

    Ubogi prstek. :-(( Samo da je hladna voda na razpolago!

    Pffff, pfff, piham prstek!

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem te vedno vesela... in, če mi je zdaj to ratalo... potem bom tako tudi nadaljevala.
    Hja, prst je pa res invaliden... za pogledat je še, za prijet pa še ne... ;-(

    pihanje je pa pomagalo
    ;-)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidiš tetka ... le kaj bi svet brez vode ... :)
    Lep pozdrav ... saj veš kdo kajne ... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, ja... svet bi mogoče še lahko brez vode... samo meni ne bi šlo...
    hvala za lp... če pa je izza vogla, pa še tolko bolj
    ;-)

    OdgovoriIzbriši