sreda, 20. julij 2011

Odgovornost...


odgovórnost  -i ž (ọ́)
1. dolžnost sprejeti sankcije, dati opravičilo
a) če kaj ne ustreza normam, zahtevam, ima negativne posledice
b) če se z zaupano osebo, stvarjo zgodi kaj negativnega
2. lastnost, značilnost človeka, ki si prizadeva zadovoljevati norme, izpolnjevati zahteve, dolžnosti
3. naloga, obveznost
4. odnos, pri katerem mora kdo dajati pojasnilo, utemeljitev za svoje delo, ravnanje
5. lastnost, značilnost tega, kar zaradi pomembnosti, posledic zahteva veliko znanje, skrbnost
   
Tako je to zapisano v slovarju slovenskega knjižnega jezika.


Kaj pa to pomeni v našem vsakdanjem življenju?

Predvsem pa, kako to tudi deluje...
Na nas...
Na druge...
Pa vendar...

8 komentarjev:

  1. Ojla tetica, sem te prišla malo pogledat, saj tudi ti mene prihajaš.
    Ja, videti človekove "realnosti" se ne da - kako opravlja dolžnost pa kar.
    No , malce me še vedno zafrkava tole komentiranje pri tebi, ampak se bom že navadila.
    Lep pozdrav tebi, ribaku in Šefici, Marjana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla kloti... sem vedno vesela tvojega obiska... no, glede komentiranja pa... vaja dela mojstra ;-)
    naj bodo dnevi lepši od vremena in lep pozdrav prek dobrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Razmišljam tukaj pri tebi ... a če ne povem, da sem tu, ne boš vedela ...

    Razmišljam o odgovornosti ... pomislila sem tudi, kaj te je nagnilo, da si tole napisala ...

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  4. ančika...
    sem vedno vesela, ko pustiš sled obiska
    <3
    vzrok za ta zapis pa je to... da že dolgo opažam, da jo je vedno manj v "uporabi"...
    kot da ni več aktualna...
    bi jo mogoče bilo dobro spet malo začeti "uvajati"...
    ;-)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Tetica,
    pozdrav tudi v mojem imenu.

    V bistvu si načela temo o kateri sem v zadnjem času veliko razmišljala, pa še vedno ne vem ...

    Nočko

    Kala

    OdgovoriIzbriši
  6. Ej, kala... je o tem res kaj za razmišljat... samo... škoda edino, da se tisti, ki se na to (na njo) tako radi požvižgajo... ne odločijo, pa o tem vsaj malo razmislijo
    tudi tebi en tak lep nedeljski pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Podpišem vse tri nad seboj - in ker sem že tukaj izkoriščam priložnost, da ti čestitam za osebni praznik in zaželim vse, kar si sama želiš;Marjana

    OdgovoriIzbriši
  8. O, marjana! hvala Ti tudi tukaj za Tvoje dobre želje!
    no, vidiš... ker komentiranje ne špila najbolje... imam pa zdaj toliko več želja
    ;-)
    vsem lp v lep večer

    OdgovoriIzbriši