petek, 15. julij 2011

Na novem naslovu...

Ja, res je preteklo kar nekaj časa od trenutka, ko sem se prvič pojavila tukaj.


Se pa še sedaj dobro spomnim, kako previdna sem bila takrat ob tej svoji odločitvi.
Sploh še glede na izkušnje, ki sem si jih pridobila na onem prejšnjem naslovu.
Je pa po drugi strani pa spet res tisto kar pravijo: da drugi kraji vedno prinesejo s seboj pa tudi druge običaje.
Še bolj res pa je dejstvo, da ko se odločiš za menjavo okolja vsaj v prvem obdobju sploh ne veš v kaj se podajaš.
Edino kar pa sem se dobro zavedala pa je bilo to, da sem se s tem spustila na neko novo področje in s tem tudi v nove neznane dogodivščine.


In kaj lahko zdaj povem ob tem...
Prvo to, da mi za to mojo takratno odločitev sploh ni žal.
V začetku sem tukaj na tem novem naslovu sicer bila povsem neopažena. Saj je preteklo kar precej časa, ko sem v svoji statistiki videla prvega obiskovalca. In sem predvidevala, da je bil to čisto naključen obiskovalec, ki je verjetno iskal kaj drugega, zgolj slučajno pa je naletel na ta moj blog.
Pa je to meni takrat dalo vedeti, da sem zato lahko o stvareh, predvsem pa mojih občutkih, pa lahko tudi občutno bolj direktno pisala. Saj sem videla, da pišem v bistvu samo zase. No, pa še stil pisanja sem malo spremenila. Saj so se mi misli iz mojega dolgovezenja na tistem prejšnjem naslovu pa tukaj zapisovale občutno bolj strnjeno. No, povedanega pa je bilo ravno tako dosti. Samo malo več branja in razumevanja med vrsticami in besedami je bilo potrebnega.


No, pred časom pa sem ta novi naslov tudi začela puščati pri meni dragih "sovaščanih" s prejšnjega naslova.
In, ker ste nekateri, ko ste se oglasili, že pustili tudi svoje sledi...
Zdaj vem, da vsega tega, kar bom še v bodoče tukaj pisala...

Ne pišem več samo za sebe.


2 komentarja:

  1. ŽIVJO, DA TE POZDRAVIM :)
    SIME

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooooooooo.... kako prijetno si me presenetil!
    In, dobrodošel tudi na tem naslovu.
    z lepimi pozdravi in še boljšimi željami
    ;-)

    OdgovoriIzbriši