ponedeljek, 18. julij 2011

Ženske roke...

Kot sem že omenila na svojem prejšnjem naslovu...
Je moje letošnje leto kar močno namenjeno "kramparsko lopatarski poeziji"...
Saj mi je ribak zaupal zelo, zelo pomembno in predvsem odgovorno funkcijo.

Postavil me je namreč na mesto 
šefice resorja za okolje in prostor.

To pa z drugimi besedami pomeni...
Da poleg ostalega orodja, ki ga tako vsakodnevno uporabljam na svojih drugih šefovskih pozicijah, ki jih zasedam...
Moje ročice objemajo tudi...

In, ker na nobenem od orodij, ki jih pri tem delu uporabljam, v navodilih za uporabo ni bilo nobenega posebnega navodila, da se je pred uporabo le-tega zaradi njegovih stranskih učinkov pa nejprej potrebno posvetovati z zdravnikom ali pa lekarnarjem...
In, ker ob nakupu tudi ni bilo priloženega nobenega posebnega opozorila, na katerem bi pisalo, da so celo neprimerna za nežne ženske rokice...
Hja, zato jih pa kar vsakodnevno pridno uporabljam.

Ampak...
To pa je potegnilo za sabo...

Da moje roke sploh niso več tiste nežne rokice...
ki bi lahko bile namenjene samo za razkazovanje 
lepo pobarvanih nohtkov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar