nedelja, 10. julij 2011

En teden zamude...

Zaradi...
No, recimo, da zaradi tega, da se stvar usede....
In, da si Oseba...
Ki je na Svoj dan dobivala še in še čestitk in dobrih želja od vseh tistih, ki jo imajo neizmerno radi...
Lahko spet malo oddahne.


Prva petdeseta leta našega življenja
nam dajejo tekst,
nasledna leta pa komentarje k temu.


Zlato in smeh lahko starost v mladost spremenijo.(Talmud)

Draga mi Ančika!

Naj Ti naslednja leta prinesejo dosti, dosti tega, kar si sama najbolj želiš

3 komentarji:

  1. Ooooo, tetka!
    Kakšno presenečenje si mi naredila! :-)))

    Hvala ti! <3

    A veš, da mi je kar čudno od teh mojih letih. Sploh pa sem nekaj dni pred rojstnim dnevom doživela neko posebno izjavo, ki se me je zelo dotaknila, bolj kot bi si želela. Tako da imam občutek, da sem strašno stara ...

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. He, he... šment pa taki... zdaj pa se mi dogaja, da tudi tukaj nekaj šteka.
    no, bom pa po spominu še enkrat napisala...
    draga ančika! sem še kako vesela, če mi je presenečenje uspelo. Sicer res malo bolj pozno, vendar pa iz srca.
    Glede raznoraznih izjav pa... te se dotaknejo našega počutja, ne pa naših let.
    pa na dobro počutje
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, draga kala... zdaj pa sem nekaj zmrdala... pa je tvoj komentar končal v "oddelku" za brisanje... pa ne znam popravit...:´-(
    Sem pa vesela - zate, da si se lahko v teh vročih dneh ohladila... pa zame, da si se javila. lep štajerski pozdrav
    <3

    OdgovoriIzbriši