sobota, 1. marec 2014

Začetek pomladi...

Za klimatologe je to danes
za mene pa kar ob vsakem sončnem dnevu
saj rožice že tudi kar pridno barvajo pokrajino

Jaz pa sem se šla timsko delo s krtekom...

on je bil priden že skozi celo zimo
in mi je namehčal kar nekaj zemlje
ki sem jo lahko prav fino fajn
nametala na novo visoko gredo

10 komentarjev:

  1. Tetica, vidva s krtkom pa presneto dobro sodelujeta.
    Sicer pa že resno ugotavljam, da imam stalni naslov čisto na napačnem koncu tele naše domovinice. Že spet je sonce ušlo k vam, nas pa prav nesramno znova namaka. Vsak trenutek se bom pričela cmerit.
    Lep pozdrav, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, kloti...
      jaz to tebi že pred leti strokovno svetovala, da prideš na toto stran trojan
      ;-)
      in... verjela ali ne...
      pri nas že res tudi imamo mlade koprive
      pa pečejo že tudi

      Izbriši
  2. le kaj si krt misli, ko mu odnašaš streho nad glavo ...
    :-))))))))))))) da si neurje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim, da ni skrbi... saj on nima za vratom nepremičninskega davka... pa si zato lahko kar sproti zazida nove rezidence
      prostora pa tudi ima dovolj na razpolago
      ;-)

      Izbriši
  3. Meteorološka pomlad se pričenja 1.marca, astronomska pa 20.marca. Letos se bo astronomska pomlad pričela 20.marca ob 17.57.

    OdgovoriIzbriši
  4. Danes sem tudi sama ujela nekaj cvetja v fotkič :)
    Ena slikca te z zadnjim delom zgodbe čaka na mojem blogu.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooo..........
      to pa je sigurno spet zanimivo in lepo
      pridem zvečer naokrog

      Izbriši
  5. Visoka greda!
    Jaz sem lani naredila ene tri visoke grede ... toliko zimprovizirane, da nisem gotova, katera res je visoka ... in s katero sem le gladila jamo an svojem vrtu! ;)

    Se veselim pomladi, zelo!

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa saj ej moja tudi zimprovizirane sorte...
      vse odpadke na kup, pa zemljo čez in na počivanje do...
      no, na lanski pa bom letos bučke posejala
      LILA

      Izbriši