nedelja, 2. marec 2014

Moj klobuk ima tri luknje...

Tri luknje ima moj klobuk.
Če ne bi imel treh lukenj
ne bil bi moj klobuk.

In... ko začnemo to še kazati...


Paganini
Karneval v Benetkah


Njegove priredbe...
najprej v izvedbi klarinetistke...
ko je skoraj osemnajstletno dekle pokazalo kako se igra s Srcem in Dušico

potem violinista...
v vsej tehniki popolnosti

naslednja je bila na vrsti viola alta...
in je bračist dodal globino komadu

in nato še kontrabas...
ko pa smo imeli priložnost spoznati višine tega instrumenta
(no, jaz sem to prvič doživela)

pa še pianistka se je izkazala...
pa četudi je imela "pod sabo" elektronski pianino

tako da...

je bil večer res superioren



6 komentarjev:

  1. spet mi delaš luuuušte!!!!
    je pa to pesem, s kazanjem vred, ena prvih, ki sem jo naučila otroke ...
    nekaj sem spetljala s tem stavkom, pa saj si razumela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja... viš...
      bi bla bližje, pa bi te lahko zraven vzeli (to je bilo namreč v Grazu)
      to pesem pa sem jaz tudi že poznala kot otrok...
      samo za original pa sem zvedela, ko sem bla pa že malo starejši otrok
      ;-)

      Izbriši
  2. Uf, se mi sline cedijo :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zelo lepa glasba! :)

    LILA!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni tudi, meni tudi...
      še bolj pa mi je bila zanimiva izvedba - isti komad za različne instrumente...
      pa človek sploh ni imel občutka ponavljanja
      LILA nazaj v tvoj kraj

      Izbriši