sobota, 15. marec 2014

Dvakrat osemnajst...

Ja, tokrat pa to za spremembo ne pomeni seštevanja let
pač pa praznovanje dvojne polnoletnosti

Tamali dvojčici sta namreč postali polnoletni

Ja, ja, kako hitro sta se deklini postarali
mi tastari pa...

10 komentarjev:

  1. Vse najboljše 2 x.
    Haha, tetica, tamledi se starajo, mi pa ob njih mlajšamo. Ni kaj, tole je dobro urejeno.
    LP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, dokazano, da se tudi jaz že mlajšam...
      mi gre iz dneva v dan bolj na otročje
      ;-))))))))))))))))
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  2. ah klotilda, kje pa! mi ostajamo vedno isti :-)))

    čestitke!

    a ti boš zdaj cel marec samo torte jedla al kaj ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za čestitke!
      hja veš... saj jih ne bi...
      samo kaj, ko pa je ravno ob sladkarijah moj karakter taaakooo nežne sorte
      ;-)

      Izbriši
  3. SONČEVI IN LUNINI MRKI V LETU 2014

    V letu 2014 bodo nastopili 4 mrki. Od tega bosta 2 Sončeva in 2 Lunina mrka.

    Dne 15.aprila bo popolni Lunin mrk.
    Viden bo iz Severne in Južne Amerike. Pri nas mrk ne bo viden.

    Dne 29.aprila bo kolobarjasti Sončev mrk.
    Viden bo v ozkem pasu, ki teče čez Antarktiko. Kot delni mrk pa bo viden iz Antarktike, Avstralije ter iz jugovzhodnega dela Indijskega oceana. Pri nas mrk ne bo viden.

    Dne 8.oktobra bo popolni Lunin mrk.
    Viden bo iz Severne Amerike, iz zahodnega dela Južne Amerike, na Tihem oceanu, iz Avstralije ter iz vzhodnega dela Azije. Pri nas mrk ne bo viden.

    Dne 23. na 24.oktober bo delni Sončev mrk. Viden bo le iz Severne Amerike. Pri nas mrk ne bo viden.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a oktobra bo tudi...
      no, upam, da te ne bom še kje jaz na ta dan mrknila
      ;-)
      lp in hvala za toliko novega znanja

      Izbriši
  4. Krepko smo vstopili v drugo polovico marca. Danes je pri nas napovedano celo do 22 stopinj Celzija. In kot sem opazil včeraj v nedeljo so fige že pričele gnati sadeže. To se do sedaj še nikoli ni zgodilo v marcu, vedno v aprilu. Sedaj pa že fige ženejo sadeže celo v mesecu marcu.
    Ker pa čas beži si bomo pogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene v mesecu aprilu.

    LUNINE MENE ZA APRIL 2014

    Prvi srpec bo 3.aprila ob 10.03
    Prvi krajec bo 7.aprila ob 9.31
    Prvi izbočec bo 11.aprila ob 11.57
    Ščip bo 15.aprila ob 8.42 - POPOLNI LUNIN MRK
    Zadnji izbočec bo 18.aprila ob 22.38
    Zadnji krajec bo 22.aprila ob 8.52
    Zadnji srpec bo 25.aprila ob 18.37
    Mlaj bo 29.aprila ob 7.14 - KOLOBARJASTI SONČEV MRK.

    Dne 15.aprila bo popolni Lunin mrk. Viden bo iz Severne in Južne Amerike. Pri nas mrk ne bo viden.

    Dne 29.aprila bo kolobarjasti Sončev mrk. Viden bo v ozkem pasu, ki teče čez Antarktiko. Kot delni mrk pa bo viden iz Antarktike, Avstralije ter iz jugovzhodnega dela Indijskega oceana. Pri nas mrk ne bo viden.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav nekoliko pozno, vse najboljše obema :)

    Lea

    OdgovoriIzbriši