četrtek, 27. februar 2014

Pa to ni fer...

Fašenk še ni niti mimo...

krofi še pa še pašejo 

miške še vedno čakajo v receptu

vaga pa...

že zdaj kaže več kot bi rabla


5 komentarjev:

  1. Tetica, daj no skrij tisto vago za nekaj tednov in uživaj. Življenje pa je ni samo "lepa linija". Če sploh vemo, kaj to je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, saj mi vaga res ne pomeni tak hudo dosti...
      in jo zato obtežim samo vsake tolko...
      vseeno pa se ne bi rada spet poredila za kilažo, ki je pa potem skozi poletje ne bi mogla več stran spraviti
      ker...
      še vedno je namreč vse to nabiranje na že itak ne ravno majhni podlagi
      šment pa tak
      ;-)

      Izbriši
  2. sem prišla z veseljem podpisati klotildo.

    je rekla ena gospa:
    "V meni živi vitka ženska, ki bi rada prišla na površje. Običajno lahko utišam to kozo s piškoti."

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha mahi, dobra filozofija.

      Izbriši
    2. ima ta gospa res dobro filozofijo
      in ravnokar jo jaz udejanjzjem z miškami
      ;-)
      no, sem pa prav včeraj slišala eno tudi tako lepo...
      dick ist schick - debelo je šikano - to pa rabi prostor

      Izbriši