nedelja, 23. marec 2014

Ko se dan konča...

Z dežjem in slikanjem ter bobnanjem od zgoraj...

Ja, je ta današnji dež pa res že pravega zlata vreden
saj je veter zadnjih dni posušil še tisto malo vlažnosti
ki jo je zemlja še sploh premogla

In tako se bo lahko Narava spet napila te žlahtne pijače

10 komentarjev:

  1. Tetica, tokrat se pa na tale dež še jaz nisem jezila. Torej smo ga že kar res potrebovali. No, da se čisto ne raznežim, naj nas zdaj namaka še kakšen dan, potem gre pa čisto lahko do "tapolulane Zofke" recimo še malo v Saharo. M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, pri nas ga je bilo glih samo za vzorec...
      ampak vseeno dovolj za prvič
      ;-)

      Izbriši
  2. Ljuba Malayka,
    preden grem v kuhinjo, saj veš, sem kuharica za vse svoje najbližnje, se bom enkrat pri tebi ustavila.
    Današnji dan sem se namenila za delo v kuhinji.
    Odtaliti razpadajoči metuzalemski hladilnik.
    Skuhati kosilo. Polikati, kar sem posušila.
    Včeraj, ravno ob nevihti sem morala iti pogledat k mojima "TaNajvečjima" otrokoma in mama je rekla, da je nevarno hoditi... Ja, dve ulici stran in pet minut hoje... Pa sem bila obuta v škornje in oblečena v bundo in dežnik sem imela...
    Ob tem mislim na vaši polnoletnici. Ki postajata starejši. In mislim na nas, starejše in stare, ko predvsem moja starša postajata otroka...
    Kar pa se tiče srečanja vaju mladostnic, sem jaz take ljudi iz moje preteklosti srečevala v Hipermarketu...
    In veš, kaj je meni mistično. Mislim na določene osebnosti iz moje preteklosti in jih potem srečam v Hipermarketu... Ker drugam itak ne hodim, kot v trgovino in k staršema in k zdravniku bom šla edino, ko mi bodo zmanjkala obvezna zdravila...
    Moj oče ne more več hoditi in na kolo ne sme več...
    In tako je šel ob lepem vremenu zvečer premalo oblečen sedeti na klopco na dvorišču... Ko se že shladi...
    Zdaj pa še grem porihtati moje zelene sobne rastline,
    predvsem zmajevke, Drevesa življenja, ki edino rastejo...
    Zeleni dah na tvoj breg, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem res vesela, da si si vzela čas tudi zame
      ja, dela je pa res vedno dovolj
      sploh še, če ga kar sproti vidiš
      se je pa meni že tudi kar nekajkrat zgodilo, da sem se s kom po ne vem koliko letih srečala prav v kakšni trgovini...
      in tako sem bila v Hoferu enkrat celo več kot celo uro
      dokler se nismo "prestavili" na parkplac in potem tam nadaljevali poročanje iz zadnjih 40 let kar se nismo videli
      ;-) lep večerni pozdrav na tvojo stran

      Izbriši
  3. :-)))) evo še četrte oboževalke tega rosenja ali dežja, kot mu na zahodni strani rečejo.
    zdaj bom lahko šla vsak gledat, če se je gospod krompir že kaj prikljuval iz zemlje, kamor sem ga skrila ...

    OdgovoriIzbriši
  4. mi pa imamo burjo,

    lep večer! Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ojojojoj...
      ampak po pravici povedano
      jaz pa burje še nisem srečala
      tak da...
      ;-)
      tudi tebi lp v lep večer

      Izbriši
  5. Tudi jaz sem mnogokrat prav vesela dežja ...
    Plesati v dežju je tudi super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf, si me zdaj spomnila...
      nekoč sem to rada počela
      potem pa...
      no, mogoče pa ob kakšni poletni nevihti to spet ponovim
      ;-)
      LILA

      Izbriši