ponedeljek, 17. marec 2014

Včerajšnji test...

Je bilo včeraj tako lepo vreme
da popoldan enostavno nisem več vzdržala doma.

In sem se odločila sama iti okrog Treh ribnikov.

Kot ene vrste testiranje
kako se bo cela stvar odvijala in predvsem počutila
saj jo bom tokrat "obdelala" solistično
brez moje črne Šefičine sence.

slika z neta

No, moram pa priznati,
da je že sama priprava na to bila tak malo s cmokom v grlu...

ampak...
kaj sem rekla, sem rekla
in šajserhen pa tudi res ne bom.

In sem se zrihtala
in odmarširala po Vinarski Mestnemu parku naproti.

In, glej ga heca...
Že pred bivšo otroško bolnico sem srečala znanko iz mladosti
in ni šlo, da ne bi...
začeli izmenjevati besed in doživljajev.

Najprej tako lepo stoječki na mestu...
ko pa je njena pekinezerka postala malo neučakana...
pa se je odločila nadaljevati njen sprehod v moji smeri.

In tako iz mojega testa ni bilo kaj dosti.

Sem pa še kako hvaležna Usodi
da mi jo je pripeljala naproti
saj je tako ta pot bila meni občutno prijetnejša.




8 komentarjev:

  1. je blažila, tvoja prijateljica iz mladosti, vsako pomisel. dobro je to.
    ko odbijači pridejo sami na pot ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. so res nežne sorte taki odbijači...
      in, ja...
      sami bi mi pot bila res čisto drugačna

      Izbriši
  2. Tetica, saj zato si jo pa srečala, kot pravi mah, da je blažila tvoje testiranje. Življenje noče, da se bolj matraš, kot je potrebno za učenje.
    LP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem res še kako vesela te nežnosti Življenja do mene...
      in mu zato tudi hvaležna
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  3. Dobro je bilo tako, očitno je imelo srečanje svoj namen :)

    Lepih pomladnih sprehodov v prijetni družbi in v družbi prijetnih spominov, ti želim!

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  4. Še malo pa bo Sonce prečkalo ekvator. To se bo zgodilo danes v četrtek ob 17.57. V tem času se bo pričela pomlad.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in ja...
      prav lepo se je letos začela
      zdaj pa še malo dežja...
      ,-)

      Izbriši