torek, 4. marec 2014

Pustni torek...



Pred enainsedemdesetimi leti 
je ta praznik padel na devetega marca...
Letos pa...
na dannji torek

No...
pa se ne bat
saj sem še vedno v treznem stanju
samo danes se mi tak malo heca

9 komentarjev:

  1. Tetica, tebi se vsaj pravi dan heca - večina se heca vse leto - pa še enega dne ne spravijo skup - resno.
    In zdaj bomo imeli 40 dni - post. No ja, mallce pač treba popucati po sebi - ampak je bil Pust le bolj zanimiv, haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he,... kloti
      pa saj se meni med letom tudi heca
      samo moje hecarije so običajno lahkotnejših posledic od hecarij ovih tam iz tabelelublane
      pa še proračuna ne obremenjujejo
      post pa dobrohotno prepuščam drugim
      ;-)

      Izbriši
  2. Ti se kar hecaj :)
    Mi se bomo smejali, ali ni lepo tako :)

    Res sem malo v zamudi, a tudi na pepevnico se lahko smejemo ali ne?

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ti se kar smej...
      saj dnevom pa res ni vredno kr tak izgubljati (po reku, da je dan brez smeha izgubljen dan)...
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  3. hehehe razturaš letos s Pustom, ni kaj.
    rio de taresna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa to ni še nič...
      če bi ti še mojo larfo videla
      ;-)

      Izbriši
  4. Pred 21 leti sem na pustno soboto rodila hčerko ... in pred 23 leti na pustni torek tudi ... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he,...
      te pa si ti tudi v klubu pustnihnovorojenčkov
      (p)a sta tvojadva tudi na hece
      ;-)

      Izbriši