sreda, 29. maj 2013

Vremenska napoved...

hja... šment pa tak

ko ti v času
ko bi nas naj Sonce že pridno grelo
kažejo neke čudne slike
z oblačnostjo in dežjem

ampak veselja
pa mi tudi s temi slikami ne bodo vzeli
nak
jok
se ne dam


14 komentarjev:

  1. pravilno!
    nabiraj moči za sonce, letos nam ga bo še zagodlo.

    p.s.
    joj, kako imam jaz rada dež, oprosti mi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lej ti njo...
      pa zakaj se stalno toliko opravičuješ...
      ti le na polno uživaj v tistem kar imaš ti rada...
      pa saj jaz tudi v tistem kar pa imam jaz rada
      ;-)
      p.s.
      no, s tem sem ti namreč samo povedala, da je meni pa sneg na prvem mestu (sploh še kadar izpod neba padajo tiste flike ali pa v sončnem vremenu na novo zapadlem snegu)

      Izbriši
  2. Vsega so krivi Finci
    (sem videla na TV,
    so nam sonce ukradili
    in ga imajo na severu
    in še 28 stopinj za povrhu):)

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... kak je dobro, da ni več JJ na "prestolu"...
      saj so tako zdaj (spet) Finci krivi za nikakvo stanje tu pri nas
      ;-)
      lp iz totiga
      tokrat pa je ta prav lepo sončen in topel

      Izbriši
  3. Pričel se je mesec junij, temperature pa so za mesec marec. Se je morda že pričela ledena doba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, meni pa so delovale celo še bolj pofebruarsko...
      saj se spomnim, da smo včasih za svečnico tudi že regrat lahko nabirali
      zdaj pa junija še tudi cveti

      Izbriši
  4. Na severnem tečajniku v Skandinaviji na 66 stopinj severne geografske širine imajo 29 stopinj Celzija pri nas pa ni niti 20 stopinj. V mrzlih krajih imajo sedaj vroče ter v vročih krajih hladno vreme. Temperature so se očitno zasukale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, se je že marsikaj zasukalo...
      pa zakaj se ne bi še tudi temperature
      ;-)

      Izbriši
  5. Hm, res ne vem ;)
    Včeraj sem na fb prebrala pomenek med očetom in sinom:
    Il tempo é pazzo,
    si certo ... "il tempo"

    prevod:
    oče reče to vreme je noro, sin(otrok) mu ogovori ali je res vreme tisto, ki je noro.

    Veliko povedano v zelo preprosti besedni igri.

    Lepo ne preveč ledeno soboto :)

    Lea

    OdgovoriIzbriši
  6. In kakšna bo vremenska napoved v Mariboru za naslednjih 7 dni.

    To, 4.6. spremenljivo 10C 20C
    Sr, 5.6. spremenljivo 10C 21C
    Če, 6.6. spremenljivo 12C 21C
    Pe, 7.6. spremenljivo 12C 22C
    So, 8.6. spremenljivo 13C 23C
    Ne, 9.6. delno jasno 14C 24C
    Po, 10.6. spremenljivo 15C 23C.

    Kot lahko vidimo nas tudi ta teden čaka dež in Sonce torej nič kaj pametno vreme za ta mesec junij. Največ dežja v tem tednu pa nas čaka prav jutri v torek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš... to pa je zdaj po mojem tako...
      nekje se pač mora poznati naš maćehovski odnos do narave
      in bo zdaj pač vreme tisto, ki bo krojilo našo usodo
      po drugi strani pa...
      ko pa vidim kakšno opustošenje je pa drugod naokrog
      pa sem lahko samo srečna, da je pri nas samo tako kot pač je
      no, vsekakor pa si želim, da pa nas ne bi čez čas pa slučajno kakšna huda suša dolotela

      Izbriši
  7. Danes mineva natanko eno leto odkar sem videl Venerin tranzit. To je bil zadnji Venerin tranzit v tem 21.stoletju.
    Naslednji Venerin tranzit bo nastopil dne 11.decembra 2117 ter iz Slovenije ne bo viden. Naslednji Venerin tranzit, ki pa bo viden iz Slovenije pa bo nastopil dne 8.decembra 2125. V Sloveniji bo takrat začetek delnega tranzita ob 14.21 ter začetek popolnega tranzita ob 14.45. Iz Slovenije bo viden praktično začetek tranzita saj bo v Mariboru tega dne Sonce zašlo ob 16.08. V Mariboru bo dolžina vidnega tranzita le 1 uro in 47 minut.
    Naslednji celoten Venerin tranzit viden iz Slovenije pa bo nastopil dne 11.junija 2247.
    Torej na današnji dan pred enim letom v zgodnjih jutranjih urah dne 6.junija 2012 sem na strehi Europarka v Mariboru videl prečudovit Venerin tranzit in to že drugi v tem stoletju. Takrat je bilo na vso srečo delno jasno nebo zato je Venerin tranzit bil pri nas na Štajerskem zelo lepo viden.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. waw!
      pa daj ne reci... da je minilo že eno leto od takrat?!
      pa saj vedno govorim, da mi nekdo krade ure in dneve in tedne, pa tudi kak mesec je že zginil...
      no, zato pa tudi ni prav nič čudno, da se niti starat ne sfolgam
      ;-)

      Izbriši