petek, 17. maj 2013

Kmečka logika...

Ja, saj vem,
da je to zadnje čase nekaj
kar v mestih sploh pa še med
izobraženimi ni ravno več ne vem kako v modi
No, da pa so ovi tam v
totem našem hramu demokracije
pa z njo včasih pa že kar prav skregani...

Pa ne bom zdaj o tem.

Pač pa o moji kmečki logiki...

Katere neupoštevanje mi je prineslo
novo kosilnico.
In to tako majhno, luškano 
v čisto lady like izvedbi.

In kako je sploh prišlo do tega...

Ja, sem kosila...
Tako lepo kot pač to ponavadi počnem...
malo za njo dol
pa malo njo pred sabo navzgor
pa njo malo naprej 
pa spet malo nazaj...
vse dokler
se gospodičnica ni odločila
in...
enostavno utihnila .

In je za tisti dan pač bil
konec, finito, fajerabend...

Pa jo je mož naslednji dan vzel v roke...
In glej ga hudička
je dečvica spet delala
vse dokler
se ni spet odločila in
utihnila.

In jo je vzel na vikdend
si jo položil na mizo
in ji šel malo pogledat njeno notranjost.

Uf...
se je v vseh teh letih pa nabralo svega in svašta v njej...

In jo je tak lepo prečistil
pa spet sestavil in ponovno zagnal
pa ji tokrat ob vžiganju
ni bilo niti glasa za dat od sebe.

Pa nič hudega...
Saj je še motorka tukaj.
Tako da pokošeno je potem vseeno bilo.

Pa gremo za konec tedna v mesto...
kjer pa je tudi potrebno pokositi travo okrog hiše...
in tam pa imamo "mestno" kosilnico.
No, ker pa je pri hiši samo en dolgi kabel
je pač tisti potoval z nami.

In glej ga zlomka...
Tokrat pa je odpovedala tudi mariborska kosilnica...

 In takrat pa je na površje stopila moja logika...
Ker...
da bi istočasno končali svojo pot dve različni kosilnici
in to različnih kvalitet in starosti...
no, ja...
to pa bi moral biti res en tak čudno čuden slučaj.
Kaj pa...
Ja, kaj pa, če je pa kaj s kablom narobe...
Ah, kje pa te...

No...
In tako je k hiši prišla pa še tatretja električna kosilnica.

 


8 komentarjev:

  1. takole bom čiiiiisto potihoooo povedala:
    pri naši kosilnici je bil kabel fuč.
    in pri prvi in pri drugi, normalno.
    a smo se ustavili pred tretjo in zamenjali kabel.
    psssst in že me več ni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      pa zato potem nisi do tatretje prišla

      še kako vesela tvojega čebeličjega zum zumeka
      ;-)

      Izbriši
  2. Tudi jaz moram na vsakih 10 dni z vrtno kosilnico pokositi vsaj 30 arov trave pri meni doma. Moj oče je celo jezen name, če za teh 30 arov trave porabim več kot 5 litrov bencina kajti bencin je danes zelo drag, jaz pa moram z kosilnico celo tekati, da porabim za tako veliko območje trave čim manj bencina. Pri hiši pa pokosimo na vsake 4 dni. Torej za bencin pri vrtni kosilnici porabimo na mesec celo več kot 30 evrov. Skoraj ne mine košnja z vrtno kosilnico, da se mi ne bi kaj pokvarilo pri kosilnici. Tudi danes sem kosil kajti močne vibracije naredijo ta svoje. Danes si mi je naprimer zgodilo, da se mi je odlomila mreža pri izpušni cevi. Zgodilo se mi je tudi, da sem izgubil ščit kjer leti trava ven skupaj z večjim vijakom. Skoraj nimam košnje, da se mi ne bi odšraufalo tudi kakšno kolo pri kosilnici. Včasih pa se mi kakšno kolo odlomi od kosilnice in potem jo moram zraven prišfasati. Ker sem doma na hribu kosim tudi na 20 kotno stopinjskem bregu. Ko je mokra trava moram zelo paziti, da se mi ne bi spodrsnilo in da ne z nogami padel pod to kosilnico in mi ne bi nož kosilnice odrezal noge.
    Kot sem že omenil imamo na mesec stroške z bencinom vsaj 30 evrov. Kosimo vsaj 6 mesecev ter za bencin porabimo vsaj 180 evrov na leto. Če bi imel vsaj dve ovci in bi za zimo poreboval vsaj 30 bal približno toliko bi pojedli ti dve ovci in za teh 30 bal ne bi dal več kot 30 evrov. Ker pa so stroški bencina za vrtno kosilnico preveliki ter košnja na strmem bregu precej težavna bi bilo najbolje zame, da bi si nabavil dve ovci in bi oni pokosile travo namesto težavne in drage vrtne kosilnice. Ovce bi bile veliko cenejše od bencina vrtne kosilnice kajti ovce so najcenejša in morda najboljša kosilnica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... pametna računica...
      pa še korist od ovc bi imeli
      ali pa kozic
      no, na našem tavlkem travniku se pa kar konji pasejo
      je tako za njihovega lastnika in nas v korist
      ;-)

      Izbriši
  3. Ko je k nam pred mesecem pripotovala kosilnica, sem mačkota poslušala tri krat na dan, kako pa zdaj mora vsak teden pokosit - dikler ga nisem ozmerjala, da od govorjenja še vedno trava raste. Zdaj imam končno nekako pol vrta pokošenega - drugega pol pa zaraščenega z metrsko travo (malo pretiravam) - ker je vsak dan ali deževno, ali pa dež napovedujejo. Porka motorka moški in njihov bom. Saj bi jaz - pa pri dveh dedcih navsezadnje zanalašč NE BOM, pa če vse trava preraste.
    Lep pozdrav, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, dogovor o delitvi dela...
      no, pri naju je pač tak, da kosim jaz tam kjer je to možno z električno...
      z motorko, ki pa je meni pretežka, pa pokosi mož
      in med nama to kar dobro špila
      se pa strinjam s teboj...
      naj le tvoji fantje poskrbijo za pravo višino
      saj gibanje res ne bo nobenemu škodilo
      ;-)

      Izbriši
  4. Res zanimivo, kaj vse je lahko krivo.
    Mi imamo motorno vrtno kosilko in "špagarco" tudi ta je na tekoče gorivo.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je res res...
      še bolj pa...
      da kmečka logika zmaga nad inteligenco
      ;-)
      lp

      Izbriši