nedelja, 12. maj 2013

Razmišljanje ob dananšnjem dnevu...

No, v bistvu je to eden izmed redkih praznikov iz Amerike...
Ki pa ga mi (še) nismo določili za svojega
Materinski dan
Ko so takrat v spomin na umrle mame razdelili 500 belih nageljnov...
Nagelja danes res nisem dobila nobenega...

Moja mama pa je še tudi živa
No, kolikor se temu
kako živi
sploh lahko reče živeti življenje.

Ampak...
moje razmišljanje pa je bilo v spominjanju na najin odnos

ki ni bil nikoli kaj dosti podoben odnosu med mamo in hčerjo
saj se nekako nisva in nisva mogli ujeti.

verjetno pa je bil vzrok v tem
ker si je ona želela sina
potem pa je mene od osem mesecev pa do nekje osmega leta
pustila živeti pri stari mami.

In ja...
Leta nazaj sem ji to dejanje še očitala
saj sama kot mama niti v natežjih trenutkih nisem pomislila na to
da bi katerega od svojih fantov dala stran od sebe

Dandanes pa ugotavljam
da je prav s to odločitvijo
naredila največ in najboljše kar je lahko.

Saj sem tako lahko poleg starih staršev imela vse tisto
kar sem takrat potrebovala
in si tudi želela.





8 komentarjev:

  1. kadar se spozna smisel vetra v krošnji, si drevo lahko končno obriše pot s čela.
    tudi tistega za nazaj.
    lep zapis, taresna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja...
      spoznati smisel
      ko pa to rata
      pa si res na veji
      in, hvala!

      Izbriši
  2. Τеrrific pоst howevеr I was wanting to knoω if уοu сoulԁ write
    a litte more on this subject? Ӏ'd be very thankful if you could elaborate a little bit more. Appreciate it!

    My website ipad 3 screen repair pj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vem tudi sama, da ne znam pisati...
      pa trenutno tudi kakšne posebne želje po kakšnem boljšem zapisovanju nimam
      tako da...
      lp

      Izbriši
  3. Ja, tetica, ko človek tole malo premisli, je navsezadnje vedno tam, kjer mora biti.
    Evo ti taco za ta tvoj zapis, pa lep pozdrav na Štajersko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, kloti...
      hja, sem pa res rabila kar nekaj let za ta preklop...
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  4. LENARŠKA JAGNJIJADA 2013

    Na hipodromu Polena pri Lenartu se bo od 24. pa do 26.maja 2013 odvijala Lenarška jagnjijada 2013 kjer si bo mogoče kupiti in poskusiti jagnjetino kot delikatesno meso. Možno si bo tam tudi ogledati rejo in striženje ovac. Torej vabljeni na jagnjijado in pokušino jagnjetine na letošnji jagnjijadi v Lenartu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o zanimivo...
      no, mogoče pa nas pot prinese do tja...
      ;-)

      Izbriši