sobota, 11. maj 2013

Pomagaj si sam...

In kot nekateri še radi rečejo
In Bog ti bo pomagal...

In, ker sem jaz itak Bogec v malem...
sem si res tudi kar sama spomagala...
in si polepšala ta deževno turoben dan.

Delati je pač tudi še kaj treba...

in le zakaj bi naj to ne potekalo v prijetnejšem vzdušju
kot ga narekuje današnje vreme

Hitro na...
copate dol
pa cingerle okrog bokov
in za miganje za likalno desko 
tudi res ni več nobenih ovir



4 komentarji:

  1. obožujem deževne dni.
    torej:
    imam vse pogoje, le še cingerle si nabavim.

    cingerli = kako dobra beseda!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da imam tudi jaz rada dež...
      tistega tako mirno padajočega
      in sproščujoče očiščujočega

      Izbriši
  2. In ti to z muziko? No, zdaj pa vem, zakaj peglam malo manj rada. Evo, se bom poboljšala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaz pa že od nekdaj to počnem ob muziki
      leta, leta nazaj
      pa je bil Marjan Kralj moj taglavni motivator
      ;-)

      Izbriši