sobota, 21. julij 2012

To naše poletje...

So bili dnevi vročine
ko smo dihali že skoraj na škrge
pa je zato tekočina tekla že kar v litrih po grlu
Pa so sedaj dnevi
ko nam je to poletje namenilo tudi dežja
in je že dovolj postaviti se samo pod milo nebo
in odpreti usta
 

8 komentarjev:

  1. Vreme v letošnjem poletju je kar zelo spremenljivo. Sedaj imamo dež in hladno. Danes je v Avstriji po obilnih padavinah plaz zasul celo vas. Jutri pa bo še celo Mura poplavljala. Ta velika masa padavin, ki je padla prejšnjo noč v Avstriji je še kako napolnila porečje Mure in tako bo tujerodni signalni rak, ki je sedaj v Muri prisoten že v večjem številu jutri komu zašel tudi na polje koruze ob reki Muri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, ko je narava pa kljub vsemu še vedno močnejša od nas...
      bi se ne mi tako obnašali do nje kot se...
      sem pa jaz tudi videla slike iz tistih krajev... strašno je bilo že gledati kaj šele tam biti
      no, upajmo, da bo zdaj pa le konec tega neurja

      Izbriši
  2. HURA! Komentiram lahko!
    Malayka, jaz sem večinoma edino doma. Hodim v trgovino, k mojima staršema, ki sta se vrnila s počitnic pri svoji mlajši hčeri, in pod muss moram hodit k zdravnikom.
    Pred štirimi tedni mi je krvni sladkor močno narastel, na 23,3 mmol/L, ko je normalno največ do 7 mmol/L.
    Sedaj smo z dodatnimi zdravili in dieto in še z malo časovne discipline glede obrokov spravili sladkor na 9.1
    Si še pišemo, se beremo! Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela tvojega odtisa obiska...
      no, na sladkor pa le dobro pazi...
      saj res ni dobro biti preveč sladek
      sploh pa ne, če se predtem še kaj razjeziš
      ;-)

      Izbriši
    2. Vsak dan 1 deciliter oljčnega olja in to je najboljše zdravilo proti sladkorni bolezni.

      Izbriši
    3. o, hvala za ta nasvet
      No, da je olivno olje zelo zdravilno, to sem vedela...
      ni pa mi bilo poznano, da pa tudi znižuje sladkor...
      vsekakor pa - dobro je vedeti

      Izbriši
  3. Poletje ... še najbolj vem, da je, po tem, ker ni šole!
    Sicer pa, oboje, sonce in dež imam rada, da je le v nekem ravnovesju ...

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, ti šolarka... kak je dobro, da maš še tak mlade šolarje ob sebi... boš tudi ti dolgo še mlada ostala... pa se še kaj novega zraun naučila
      LILA

      Izbriši