sobota, 14. julij 2012

In še tretjič...

Saj so cvetice bile že vedno vir sreče in so imele pomembno vlogo pri harmoničnem soglasju med telesom, dušo in duhom.
In, že instinktivno vsi poznamo njihov terapevtski učinek...
Saj lahko že na sprehodu po cvetočem travniku občutimo pomiritev in uteho.

In tako so že od nekdaj znali "pridobivati" njihove esence:
ko so ob opoldanskem soncu dali cvetove v vodo, s čimer so (kot pri katalizatorju) vsa njihova življenjska moč in njihovi zdravilni učinki prešli v vodo.
In, ko so po tem strupi v obliki disharmonije kot so negativne misli, čustva in traume iz telesa odplaknjeni...
takrat je zdravje lahko spet ponovno vzpostavljeno.

Jabolko: zdrav način razmišljanja

Jablane in njihovi sadovi imajo v večini kultur prav poseben pomen.
Cvetovi so kot dar Božanstva, saj jim sledijo sadovi, ki nas odžejajo in podarjajo življenjsko energijo.
Esenca: Vzpostavlja zdravo, pozitivno življenjsko usmerjenost in odganja skrbi, dvome in strahove.
Pri otrocih lahko z njenimi cvetovi uspešno zdravimo emocionalne izbruhe in telesne simptome, ki so nastali zaradi stresa.
To je Duh v mojem Srcu, manjši kot zrno riža... ali kot seme, ali bit semena;
to je Duh v mojem Srcu, večji kot Zemlja... celo večji kot celo Nebo samo, 
večji kot vsi ti Svetovi
Upanishaden (okrog 1000 pred Kristusom)







12 komentarjev:

  1. Zavod za zaposlovanje v Lenartu v mesecu avgustu vsem brezposelnim pošlje napotnico za sezonsko delo v obiranju jabolk, ki traja do začetka novembra. Kdor ne sprejme tega dela je takoj črtan iz evidence brezposelnih oseb. In če greš delati v te plantaže jablan potem se lahko tam tudi naješ jabolk.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. se mi zdi, da to niti ni tako slaba stvar...
      no, mene pa že kar nekaj let hudo boli pogled na sadovnjak v času obiranja na drugi strani ceste...
      ko videvam, kaj vse delajo nekateri pobiralci s sadjem.
      in pa, koliko prečudovitih jabolk po tem ostaja po tleh, da potem samo še segnijejo
      se pač vidi odnos ljudi do narave

      Izbriši
  2. uživam ob prebiranju tvojih zelenorožnatih strani. ja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela, če ti lahko tudi to uživanje služi kot terapija proti stresu
      ob vsakem vračanju sem si pa itak vedno dobrodošla
      lubezni in veselja

      Izbriši
    2. proti stresu? nimam občutka, da sem v stresu.. ali pa, da sem bila..

      Izbriši
    3. biti dandanes še v službi... in ne biti v stresu...
      a da kaj takega še kje obstaja
      če je to tako... potem pa le naj še traja
      ;-)

      Izbriši
    4. sem vedela, da je z menoj nekaj narobe.. že od rojstva. morda imam zato tako službo, na turnuse.. nočna, dnevna, 12 ur.. pa tri otroke, dva psa in moža..
      :-)))))))))))

      Izbriši
    5. aha... a tak je torej to...
      pa ni valda pa potem pa celo zaradi tega pa tak naziv tvojega bloga
      ;-)))))))))

      Izbriši
  3. Hvala, za napisano Tetka :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prosim, prosim...
      sem pa se včeraj razpisala tudi pri tebi... kot komentar sem ti namreč glede na tvoj odgovor postavila vprašanje: a si že kdaj dala v javnost nekaj kar se ti je zapisalo kar tako v trenutku in to brez da bi kasneje kaj spreminjala, oz. celo, da bi ti kdo drugi še pri tem pomagal...
      pa mi je potem pokazalo samo: error in neko številko zraven
      evo, pa je tisto včerajšnje vprašanje pa zdaj tukaj obelodanjeno
      ;-)
      lp in sicer deževnega totiga

      Izbriši
  4. Ne, ni bilo errora, sem našla vprašanje in nanj zares temeljito odgovorila:)
    Pokukaj tja, sem prepričana, da je tvoje vprašanje, kot moj odgovor še tam:)
    Saj bi kopirala tu, a je predolgo.
    Morda samo, naš jezik je preveč lep, da bi pustila napake, ki jih zaznam (mi jih kdo pokaže) brez popravka.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši