sobota, 28. julij 2012

Hja, zdaj pa takole...

Sem se pred časom z e-dnevnika odselila semkaj...
pa vendar sem občasno še vedno hodila tja v goste
da sem videla kaj je novega
no, predvsem pa zaradi novic o Jakobu 
in pa še na obisk k nekaterim izbrancem
No, pa sem že zadnjič opazila, da me ni več spustilo tja na obisk...
ker pa me zdaj nekaj dni ni bilo za računalnikom
pa zato tudi nisem nič hodila poizkušat

danes pa sem strokovno ugotovila...
da še vedno ne morem do tistega naslova.

zatorej vsem tistim...
ki od tam pridete kaj pokukat tudi tu sem... 

imejte se tam kar se da lepo
očitno pa je meni namenjeno bivanje samo tukaj
in to brez dodatnega plajtranja v staro e-vas.
 

aha, pa še to...
mah- tudi k tebi nekako ne morem več priti na obisk...
bi morala vedeti neko geslo, pa ga nena vem
hja...
kaj čem

23 komentarjev:

  1. Blondinkino vprasanje? A samo h nekaterim ne mores vec komentirat, ali na eDnevnik ne mores "prit" ? Jaz kliknem na to http://www.ednevnik.si/blog.php in sem tam :-)

    Fajn se mej. Berem, da imate se kar vroce, tu se je pa danes ohladilo, nevihte in vse, vceraj smo pa imeli 38° ...

    Upam, da je Lola vsak dan boljsa

    Lepo nedeljo zelim
    Pa se en moj skorpioncek : http://youtu.be/IC_hcwXboyA
    Anita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, draga mi anita... tudi to je bila skupina iz moje podaljšane mladosti...
      no, pa potem še sinovo soliranje na kitari zraven... uf so to bili časi...
      prav tako kot tudi tale skupina:
      http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c&feature=related
      in, hvala za misli na šefico... ja, je zdaj že vse v redu... so se šivi dobro zarastli... živa pa je spet kot ena prava mladenka
      vreme pa je tudi pri nas vroče... samo na zraku vedno po malem fino fajn piha...
      no, včeraj zvečer pa so na ovi drugi strani meje pa že tudi kar pridno "slikali"
      sicer pa so nevihte itak bile napovedane
      in tudi Tebi in vsem Tvojim lepo lepo nedeljo
      p.s.
      aha, še to... ti biondica... sploh me ni spustilo na tisto stran... tako kot me tudi že kar nekaj časa več ne na gmailovo pošto... pa se nič ne sekiram... saj je tako moje "odvajanje" od teženja tam v oni vasi toliko lažje
      ;-)

      Izbriši
  2. no, mi pa je danes ratalo... očitno sem me je nekdo usmilil in mi dovolil vstop v "staro družbo"
    pa naj vam nevihta ne pokvari nedelje

    OdgovoriIzbriši
  3. Berem, potem pa vidim, da ti je uspelo pricingljati med nas. Res ne vem, kaj naj bi bilo narobe, razen rednih obnovitvenih del na fasadah hišic v e vasi. K mahici pa tudi jaz ne morem, bo povedala zakaj, ko se kaj pojavi.

    Pred obiskom pri tebi sem gledal razmere po Sloveniji. Kar debelo sem gledal slike opustošenja, ker pri nas ni padla kaplja dežja, le malo vetrovno je bilo popoldne. Ko sva šla malo pred sedmo zvečer na eno urni sprehod, nama je bilo zaradi žganja v hrbet žal, da sva šla eno uro prehitro.

    Možakar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pri nas pa se okrog petih vlilo ko iz škafa... pa še bliskalo in grmelo je
      po tem pa se je spet zjasnilo...
      in večerni sprehod s šefico je bil prav lep
      no, na mahico pa bova potem pa kar skupaj počakala
      ;-)

      Izbriši
  4. Oooo, me veseli, da se je Lola tak porihtala, juhuhu :)

    Pa ves, da mi ne gre v glavo, kaj bi to bilo, da te blokira O_o Jaz bi na tvojem mestu vtipkala v googlov iskalnik, ce je link zablokiran. Glede gmaila je pa tak, da imam jaz enega na Explorerju in se odpira 100 let, vcasih se pa sploh ne odpre . Daj si nastavitve za Google Chrome, to deluje hitro in brezhibno. Nic se ti ne bo pokvarilo, ker bos Explorerja tudi obdrzala. Verjemi mi, ta Chrome je "Super ena A" :)

    Freddy Mercury je pa itak legenda, mmmmm

    Pozdravek vsem trem na "vzhod" ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no na e-dnevnik me zdaj sicer spet spusti... tak da... plapranje se tam lahko nadaljuje...
      gmail pa mi spet šteka.
      glede nastavitev pa... jaz pa moje znanje... pa še interesa ni pravega.
      ti rečem, da sem prav zadovoljna, da na zraku še ni ne Tv in ne tote škatle
      saj grem tam lepo pridno spat tam okrog desetih, pa potem uživam v sončnih vzhodih...
      tukaj pa... ko ena nočna ptica...
      no, pa ko bi vsaj pametna ko sova bla, če že njej družbo delam
      ;-)v noč

      Izbriši
  5. sprejmi ti in možakar moj opravič. najprej sem bila en teden v divjini. pred tem pa sem zablokirala mah.. njeno.
    namreč.. imam obsedenko, ki me povsod sledi, piše vse sorte, mi riše na avatar kljukaste križe, objavlja moje fotografije in moje osebne podatke. vem, da se sliši neverjetno, a tako pač je. upam, da jo tam, kjer je njen matični blog ne bodo zbrisali, ker potem, očitno je že tako daleč, bo lazila še okoli moje hiše. malo mi je bilo tečno, da kopira in objavlja moje tekste iz mah.. njene po drugih straneh, zato tako zdaj pač je. na rtv blogu pa objavljam in pišem normalno naprej. tako vsaj ne rabi zalezovati okoli. lepo vaju oba pozdravljam, mislim, da bodo prišli boljši časi.. a po štirih letih zalezovanja človek postane že malček utrujen. ne, jezna nisem, ker na nenormalo ne moreš biti jezen. je pa tečno, verjemita.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa dah ne reči... bi kaj takega povedal kdo drugi, mu niti verjala ne bi...
      pa kaj je folk res že čisto zgubil kompas
      no, če pa boš želela mojega obiska še na ovem drugem blogu...
      bi bla pa jaz vesela, če bi mi zasebno hotela povedati kdo je ta oseba...
      tak za vsak slučaj
      ;-)

      Izbriši
  6. ja.. ZELO te bom vesela. to je moj link:
    http://www.rtvslo.si/blog/mah
    naprej pa veš.. spodaj odpreš za komentarje.. se pridružiš izredno srčnim in prijaznim ljudem, ki radi pridejo k meni. večino osebno poznam, tako da ko si na mojih straneh, si na varnem.
    dobrodošla!

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala za povabilo... sem že zakolovratila tam...
    zdaj moram samo še moje kolesje v glavi v tek spraviti, da pogruntam kje in kako se lahko prijavim
    ko pa bo tudi to špilalo...
    bo pa mojega kolovratenja tam še več
    ;-) v podaljšani večer

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej, vesela, da je Lola ok.
    Na eDeju tudi meni v teh dneh enkrat ni odprlo, drugič ni pustilo komentirat. Sedaj je po starem vse ok., če me le ne prime, da bi tam objavljala.
    Tega niti ne poskušam, ker nimam časa:)
    Na RTV blobu je fanj, žal, sem tudi tam zelo malo.

    Bodi lepo, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      ja je na e-dnevniku očitno nekaj štrajkalo... no bom kasneje videla kako bo kaj danes.
      glede rtv bloga pa - ne vem kam in kako se prijaviti, da bi lahko komentirala...
      no, da pa imaš ti tudi tam blog... tega pa nisem vedela...
      očitno pa vas je kar nekaj bivših e-dejevcev tam
      naj ti bo večer kar se da lep

      Izbriši
  9. Anita se tu javlja... Je tudi nisem pozabila. Saj so najini starši bili povezani...
    Čeprav si ne piševa več mailov... Lep pozdrav...
    Anita, moj oče je imel 91 let... In moja sestra v Nemčiji je tudi Oma postala. Sta bila moja starša 6 tednov v Nemčiji in pri krstu svojega pravnuka.
    Jaz imam še stari e-naslov, da bi ti zasebne slikice poslala...
    Sem za Anito napisala pri Ani od Srca komentar, pa ne vem, če ga je prebrala...
    Malayka, jaz tu včasih lahko pišem komentar, včasih pa tudi ne...
    Vesela sem, da lahko tu komentiram...
    Objem na tvoj konec, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, se vsake toliko prikaže tudi tukaj...
      no, računam, da bo to itak prebrala, pa ti potem kar sama odgovorila
      ;-)
      nočni še nedeljski pozdravčič na tvojo stran

      Izbriši
  10. Malayka, na RTV SLO blogih so navodila, kako se prijaviš, samo jaz se nočem. Imam že s pisanjem svojih sporočil dovolj dela in porabim čas...
    MAH(ica), ko sem ravno Napravo za branje smisla imela v rokah, ja Mah(ica), sem pri Marjani-Kloti že prebrala tvoj odgovor... Torej , ko imam občasno edino dovoljene komentarje za eDijevce, prijaviš se s starim naslovom bloga in z geslom...
    Če pa geslo pozabiš, pa ti uredništvo da novega in potem ga spremeniš.
    Prijazen pozdrav VSEM tu, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, hvala... si bom enkrat res vzela čas za študij navodil...
      no, gesla pa jaz nisem mogla pozabit... saj ga tam še niti nikoli nisem imela...
      hvala za prijazen pozdrav

      Izbriši
  11. taresna, ko sem se prijavljala na rtv ni bilo tako komplicirano, edino malo dlje se menda čaka na potrdilo, ki ga dobiš na mail, tudi po dva dni. ne vem, če je še tako.
    kakor koli.. vesela te bom.

    heeej Zavestna Samost, še tu te naj pozdravim in se ti lepo zahvaljujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he,... še malo...
      pa ne boš več mela mira pred mano
      ;-)

      Izbriši
  12. V bistvu sem tam zelo dolgo, še iz časa, ko sem lahko objavljala na eDeju. Žal, ne objavljam veliko, ker ni časa. Vesela in hvaležna sem, da je bilo nekaj mojih pesmi, haikujev objavljenih v zborniku.
    Kako sem se točno prijavila ne vem, običajno iščem gumb: "registriraj se", potem sledim navodilom. Potrdilo na meil sem dobila še isti dan. Seveda ne vem, če je še tako.
    Pozdrav vsem:)
    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala tudi tebi za postanek tukaj
      lepo nočko pa še lepše dni v novem tednu

      Izbriši
  13. meni je žal, tetka, da nisi bližje, še po edivasi skoraj ne uspem do sosedov ...

    se res pozna, da sem manj na računalniku

    vendar te rada nosim v spominu ... in ob tej družbi tukaj razmišljam o človeških odnosih ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš...
      tudi meni se občasno stoži po tistem našem druženju takrat...
      se mi zdi, da smo res bili ko neka mala družinica, ki se je kljub vsem razlikam znala spoštljivo pogovarjati...
      no, razen par izjem... ki pa so bile tako v manjšini, da meni sploh niso bile moteče
      potem pa...
      no, uredništvo je očitno pa že vedelo zakaj je tako delovalo kot pač je...
      saj ima vsaka stvar tudi svoj vzrok

      Izbriši