nedelja, 29. julij 2012

Smisel življenja...

Ja, zdaj ko sem jo videla od blizu
tudi jaz lažje verjamem
da je njemu prinesla smisel njegovega življenja
Zdaj bo res lahko vedel
za kaj oz. še bolje za koga 
bo lahko delal cele dneve

16 komentarjev:

  1. Pa misliš ti to na žensko ali na limuzino?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa valda na žensko...
      saj ja me znamo vam še kako osmisliti vaše življenje
      ;-)

      Izbriši
  2. Kako me danes boli leva rama in to že ves dan. Sem malo prej prebral na internetu, da boleča leva rama lahko napoveduje možnost srčnega infarkta. Pa me menda sedaj, ko sem tako mlad res ne bo srčna kap ali pa se bom moral posvetovati z zdravnikom. Leva rama me boli brez kakršne koli poškodbe oziroma brez kakršnega koli težkega dela izpred prejšnjih dni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, če si v skrbeh, je res bolje, da obiščeš zdravnika
      zase pa vem, da kadar me boli leva rama, da je zato krivo strešno okno v avtu ali pa klima... saj sem precej občutljiva na pihanje
      no, ko pa je spet dovolj segreta, pa da spet mir
      zate pa... raje ne odlašaj

      Izbriši
  3. čiwawa.. mislim smisel življenja in to.. ležanje na plaži s čiwawo na straži..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ki bo vsakič ko pride mimo kak dober tip... dala znak
      no, me pa vseeno zanima koliko časa bi ti sploh zdržala poležavati... z ali brez čiwawe
      ;-)

      Izbriši
  4. smo izmerili: pet minut. menda pravijo, da imam preganjavico.. :-)))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. wow... to pa je ja celo večnost
      če bi bila jaz toliko časa pri miru (in poleg še celo tiho), bi se moj mož pa že ustrašil, da ni kaj narobe
      ;-)

      Izbriši
  5. Smisel življenja je, če si v Avstraliji in dobro zaslužiš kot pa pri nas recimo v oljarni pri Petovarju v Lenartu kjer nekateri delajo in zelo slabo zaslužijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš, to z denarjem je pa tako...
      dobro zaslužiti tudi ni vedno vse...
      saj poznam kar nekaj takih, ki res dobro za/služijo... pa kljub temu niso zadovoljni
      no, da pa pri nas niso ravno poštene plače... to pa že tudi vrabci na veji čivkajo
      še bolj žalostno pa je, da jih nekateri sploh ne dobivajo... pa četudi pridno in dobro delajo
      drugače pa... tudi v tujini se ne cedita samo med in mleko
      in, če res nisi strokovnjak na nekam področju, potem tudi moraš marsikje začeti pri dnu karierne lestvice

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. pozdravljen!
      ja, kratko in jedrnato...
      pa žal meni nerazumljivo...
      hja, šment pa tak
      ;-)

      Izbriši
  7. O požaru stanovanjske hiše v Hrastovcu z dne 17.junija 2012 o kateri sem pisal dne 19.junija 2012 je bilo v včerajšnjih Slovenskih novicah 2.avgusta 2012 na strani 1 in 3. Naslov tega članka je. Fefika se je komaj rešila iz goreče hiše. O tem pa seveda več v Slovenskih novicah tudi na internetu. Pri temu požaru stanovanjske hiše v Hrastovcu dne 17.junija 2012 sem bil prisoten tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf, so pa tisti res aktualni...
      no, važno pa je le to... da se je Fefika rešila

      Izbriši
  8. Smisel življenja? Težko bi napisala, vendar lahko napišem, ne, to ni materjalno bogastvo :)

    Lep vikend!

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš... ko pa marsikateri mislijo, da so lahko srečni samo z dovolj denarja ali pa materialnega bogastva...
      dokler pa tega nimajo... pa imajo vzrok za biti nesrečen...
      tebi pa lep nov teden

      Izbriši