petek, 6. julij 2012

Pričakovati...želeti si...zahtevati...

Od nekoga nekaj materialnega...
ali njegove naklonjenosti...
ali pa celo njegove ljubezni.
Saj ne, da tega ne bi smeli...
Samo...
Če tega, kar smo si zamislili potem tudi ne dobimo...
Hja, šment pa tak! 

In še nenazadnje...
Kdo pa je potem sploh kriv za naše razočaranje...
Ker temu ja ni bilo tako kot smo si mi to zamislili/želeli/zahtevali...


10 komentarjev:

  1. V sredinsko sliki pa je bambusov gozd, ki ga jaz zelo obužujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela,da sem zadela...
      ;-)
      naj ti še dalje daje lepega

      Izbriši
  2. Mene si očarala z zadnjo (seveda so vse tri lepe:))

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moč svetlobe... tudi skozi še tako gosto listje
      lp

      Izbriši
  3. Hja, kaj hočemo. Naši cilji želja so visoko, pa puščice uresničitve ne nesejo prav do tja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... dobro je to vedeti...
      pa se potem zaradi tega ne jeziti...
      kaj šele druge kriviti
      ;-)

      Izbriši
  4. seveda sem padla v prvo fotografijo.. kar se pa tiče teksta.. v marsikateri glavi bi moral biti napisan z velikimi črkami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ko se mah na skalci osončuje...
      ;-)
      Hja, veš... ali pa, da porabiš kar nekaj svojih let, da sam poštekaš

      Izbriši
  5. Fabtastične fotke.
    In kdo je kriv? No, ja kriv, ampak mi sami seveda.
    LP M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, kloti... ko odrastemo
      dokler pa se kaj takega dogaja otroku... pa je odgovornost vseeno pri odrasli osebi
      tak da mislim... da bi bilo dobro se tega tudi zavedati
      <3

      Izbriši