torek, 17. julij 2012

Čebela in jaz...

Sem kosila
pa po pomoti očitno stopila na kraj kjer se je pasla čebela
in mi je svoje nestrinjanje s tem dala tudi čutiti
saj me je pičila
no...
Meni sta pomagala kamenček in kamagel..
njen pa žal nič več

6 komentarjev:

  1. Lani, ko sem kosil travo s koso so me spikale zemeljske ose. Kosil sem naprej in malo naprej v zemlji so imeli luknjo tudi sršeni, ki pa me niso spikali saj sem jim pravočasno pobegnil. Ja, če ovce ne spasejo trave potem so v zemlji rade ose in sršeni. Čebele tudi rade pikajo tako kot ose, sršeni in čmrlji. Ko smo pred dvema letoma v Jurovskem dolu podirali preperelo in votlo bukvo nekje ob robu gozda so imele čebele v tej bukvi pravo zalogo medu. Ob delu v gozdu nam je še kako prav prišlo, da smo tem čebelam pojedli med saj smo bukev razžagali na rileke. Čebele so v to votlo bukev imele veliko luknjo, da so lahko prišle noter.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. wow, to pa res ni bilo ravno kar tak...
      še dobro, da nisi na pike alergičen
      no, mogoče pa te bodo letos tiste zemeljske ose pa le pustile pri miru...
      ;-)

      Izbriši
  2. Ja, čebelca plača svojo slabo voljo z življenjem ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... kaj pa se je vpikovala v mene...
      sama kriva
      ;-)

      Izbriši
  3. Hja vtikovala si se v njeno področjo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. točno tako...
      mala napazljivost in že je lahko fuč celo Življenje

      Izbriši