sobota, 14. julij 2012

Saj vem, da ni prav...

Pa vendar še vedno prakticiram, da...
ko nekaj delam, da so moje misli pa drugje.

Tokrat sem obrezovala vrtnice in iz grmov odstranjevala posušene veje
misli pa so mi kot običajno plajtrale...

In kaj sem torej imela tokrat v delu...

No, ni najbolj tak nepoznan pregovor, ki pravi, da...
 za goske ni seno po otavi pa imajo drisko...

Pa vendar je zanimivo gledati, da oz. kako se tega ljudje zavedamo in držimo 
glede hrane
ja, kaj pa pove ta pregovor, ko je pa tak  malo zmodificiran
in prenešen na našo človeško pasmo

Hm..........

A en človek pa bi te naj bil užiten in prebavljiv pa glih za vse ostale ludeke

Eeeeeeeeeee..........
ne bo šlo to tak...
žal

Saj vsi še kako dobro vemo, 
da nekatere lažje prenašamo kot druge
kaj šele takrat, 
ko enih pa niti prebavljati več ne moremo.

In kaj storiti pa v takih primerih?

Hja, to pa je zdaj tisto...

Ali biti z njim kljub temu, 
da čutim, da mi dotični s svojim obnašanjem in ravnanjem
naredi več slabega kot dobrega...
pa z njim še vedno dober in prijazen...
pa potem vsakič njegovo prisotnost oz. ravnanje pa samo "dol požreti"...

Ali pa mu le vseeno dati vedeti
do kje mu je meja moje tolerance...
 
In ne samo, da mu pokažem kje so vrata za iti ven
pač pa mu tudi povem,
 kje so vrata skozi katera sploh nima kaj not za hodit.

Saj je meni moje zdravje vseeno bolj pomembno od njegove zamere


8 komentarjev:

  1. S sosedom si moraš biti vedno dober kajti, če se ti zgodi nesreča h komu boš prej tekel k sorodnikom ali sosedom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, prav to je nam leta nazaj tudi naš novi sosed rekel!
      in na deželi to še toliko bolj velja

      Izbriši
  2. pa gre res za soseda.. ali pa je kje dlje?

    pa vendar.. je umik premalo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ne gre konkretno za soseda...
      pač pa so to moja spoznanja glede na vpliv človeka na sočloveka...
      no, če pa je tak primer v ožjem okolju... je pa po eni strani vseeno težje zaloputniti vrata...
      vendar pa toliko bolj potrebno

      Izbriši
  3. Vsekakor bolje, da ni ravno sosed:)

    Nocoj sem prišla sem dodelat, ker mi sinoči ni ratalo vse prebrati; si bila preveč pridna.

    Lep novi teden, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je k sreči včasih odnos do sosedov res tudi boljši in lepši kot pa celo z najožjimi sorodniki
      in se spomnim, kako je bil vic, ko je en prodajal hišo... pa je za njo hotel imeti 300.000 mark. in je kupec gledal in gledal tisto hišo, pa ni mogel verjeti čemu tako visoka cena. ker po njegovem ni bila vredna več kot 100.000 mark. pa mu je kupec rekel, da njemu tudi ne, samo levi in desni sosed sta pa tudi vredna vsak po 100.000 mark.
      ;-)
      v lep večer

      Izbriši
  4. Kakšni stalno žrejo koga, prebavijo ga pa nikoli ne ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je res... kot da nimajo kaj drugega za delat.
      bi s tem prenehali, bi še kje svoj smisel življenja zgubili...
      ali pa celo še kje zboleli

      Izbriši