nedelja, 22. april 2012

Mala šola...

Komunikacije...

Pošiljatelj ima idejo, ki jo želi sporočiti, da z njo nekaj doseže...
Vendar pa med pošiljateljem in prejemnikom preži mnogo komunikacijskih motenj...
saj:
»Gedacht heißt nicht immer gesagt, gesagt heißt nicht immer richtig gehört, gehört heißt nicht immer richtig verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet, angewendet heißt noch lange nicht beibehalten.«

Konrad Lorenz: gedacht, gesagt, gehört…reingefallen!


Torej...
misliti ne pomeni vedno povedati
povedati ne pomeni vedno pravilno slišati
slišati ne pomeni vedno pravilno razumeti
razumeti ne pomeni vedno se strinjati
strinjati se ne pomeni vedno uporabljati
uporabljati pa še dolgo ne pomeni zadržati
 


6 komentarjev:

  1. ja, zelo dobro.
    saj to niso pasti. le vidiki, ki jih s tem, da sploh komuniciramo med seboj, ne prestopimo.
    namreč: nekateri so mnenja, da je že to, da je nekaj povedal, dovolj.
    a večina govori le sebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, še bolj pa je fino fajn... kadar si je kdo kaj samo mislil... potem pa mislil, da bi morali ostali pa mu misli brati... in tisto tudi narediti...
      hja... šment

      Izbriši
  2. hahahahaha takšnih modelov je pa OGROMNO. hvala za smeh..

    zadnjič sem po telefonu naletela ravno na takšen očitek:
    "zdaj bi si pa ti že lahko mislila, kaj jaz mislim.."
    in potem užaljenost do Neba, ker sem rekla, da imam že s svojimi mislimi veliko dela, krasnejšega, kot z mislimi drugih.

    edino še nekaj je.. jah, to pa je težava kar nekaj blogerjev: ko napišem komentar, ga napišem Vedno točno tako, kot mislim in pri mojih besedah je skoraj hecno vprašanje lastnika bloga "kaj je mah s tem komentarjem mislila povedati", ker kar sem mislila, sem ravnokar povedala, zato pa tudi nikoli nisem dovolila prirejanja mojih besed, ter njih obračanje. ker so bile točno to, kar sem JAZ hotela napisati. bile so napisane celo v slovenščini, razumljive.. le morda lastniku bloga niso pasale, pa si jih je malo priredil, obrnil, predrugačil po svoje. tu pa potem res nastane problem. tistega okolinaokoli ne maram. ko se je potem potrebno ukvarjati s komentarjem, čeprav je bil čisto TOČNO napisan. torej to, kar sem tudi mislila in hotela povedati, sem povedala.
    seveda.. druga pesem pa je, ker se je s tem tolmačenjem mojih besed pričelo nabijanje. ni šlo več za razumeti ali ne razumeti. šlo je za "popularnost". neverjetno, aneda..

    no taresna.. poglej jo mah.. tuhtam, da izbrišem komentar, ker najbrž težim.. pa si mislim.. eh, pa ti zbriši, jaz ne bom huda ali užaljena ali kaj v tej smeri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čuj ti... pa sem ti to ja že povedala: da ne bom nikoli brisla tvojih komentarjev!
      a vidiš moj dvignjen prst ;-)
      ja, to z razumevanjem povedanega je res ena tak hecna stvar... vse dokler ne postane preveč resna.
      in (s)preobračanja besed in misli in kaj vem še česa... tudi jaz ne maram... in ne dovoljujem
      in zato tudi vedno bolj dajem pomen kvaliteti... odnosov, druženja, debatiranja...
      p.s.
      s tuhtanjem, da bi kdaj izbrisla svoj komentar pa lahko mirno nadaljuješ... samo - lepo prosim: naj ostane samo pri tuhtanju o tem
      ;-)

      Izbriši
  3. zmenjeno.
    hvala za prst, vidim ga.
    :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela, da si spregledala, da lepega ne nameravam odstranjevati...
      ;-)

      Izbriši