nedelja, 1. april 2012

Kako sem si iz cvetne...

naredila kar cvetlično nedeljo...
sprehod okrog hiše...
pa si vzela od vsake rožice po eno
in jih dala v vazo za krasitev jedilne mize

in to še vedno v spominjanju na včerajšnji večer 
ko smo imeli priložnost uživati ob igranju violinistov Univerze za glasbo iz Graza iz razreda univ. prof. Vesne Stanković
ko je 14-letna Una Stanić zaključila s

no, danes pa se mi že od jutra mota po glavi...
 svijet-heklanja.blogspot.com

pozdravljam cvetlično
 

12 komentarjev:

  1. pomladni prelet z vseh koncev, od povsod, tudi iz tebe.
    ja, užitek ljudi ob tem letnem času mi je vedno predstavljal uganko. kot "preživeli smo zimo" mi je jasen, a zgolj kot to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no vidiš... mene pa navdušuje, ker/saj tudi rastline starejšega letnika še vedno zmorejo zacveteti v vsej svoji barvitosti
      ;-)

      Izbriši
  2. lepo je pri tebi, Tetka
    pomladno:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela da ti je obisk tukaj lep
      naj tako tudi le še ostane
      pozdrav v večer

      Izbriši
  3. Po dolgem času sem se oglasil pri tebi in zabredel naravnost med rože.
    Hvala za Floramy.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, možakar... le kaj bi (me) rožice brez štinglčkov...
      ;-)))))))))))))
      še kako vesela veselja zaradi Floramy

      Izbriši
    2. kaj je to štinglček?

      Izbriši
    3. pecelj(ček)pri rožicah ali pa ... pri dečkih
      ;-)

      Izbriši
  4. med rože že, med rože.. a vrtnarka je nekam zbrisala.. kar ni je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nič bati... saj še vedno prihajam, da tudi ta vrtiček malo porihtam...
      samo oni tam Bogu za hrbtom mi jemlje več časa
      ;-)

      Izbriši
  5. Jaz sem tudi za cvetlično! :-)

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saj bolj dolgo traja, a ne ;-)
      lepo mi je videti koliko časa si si vzela zame
      hvala!
      lep sončen pozdrav

      Izbriši