sreda, 25. april 2012

Kres...

Lučka pri lučki - kot škratja vas.
Iskra pri iskri - kot veliki kres.
Zvezda pri zvezdi - na tisoče zvezd.
Tam na križišču mravljičnih cest,
sredi med travo, zaljubljen do ušes,
murn kresnički igra na ves glas.
iz Ciciban bere 1962


16 komentarjev:

  1. Kres je seveda mišljen na dan 30.aprila ali pa tudi 21.junija zvečer. Angleži in Irci praznujejo praznik Beltan, ki nastopi letos 7.maja ter predstavlja sredino pomladi. Takrat oni postavljajo svoj mlaj. Res pa je, da nas letos maja čaka zelo spektakularna polna Luna. Dne 6.maja 2012 ob 4.35 nas čaka polna Luna in samo minuto prej ob 4.34 nastopi Lunin perigej, to je v točki, ko je Luna najbližje Zemlji. Tako bo takrat polna Luna zelo velika. Tako majhna časovna razlika med polno Luno in perigejem nastopi le enkrat v tisoč letih. Nekateri napovedovalci potresov in astrologi za ta dan že napovedujejo kakšen večji potres nekje na Zemlji. Vendar jaz pravim, da tako velika polna Luna ne bo imela nobenega vpliva na kak potres kje na Zemlji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. wow, ti pa maš znanja s tega področja!
      in hvala, da ga deliš z nami
      no takrat pa bo potem spet lahko veljala tista: Lunca je vid`la, mam`ca pa ne, kako je fantič polubu dekle
      ;-)

      Izbriši
  2. Oj, pozdravljena:)
    naj ti prilepim:

    Tanka (mrtvi cvetovi)

    Mrtvi cvetovi,
    lučke plešejo z vetrom
    v nežen začetek.
    Vem, nepredvidljiva smrt
    prehiteva po levi.

    Tako nekako sem razmišljala, ko sem grabila na pokošenem travniku:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti za ta prilep...
      nepredvidljive stvari pa so običajno šokantne stvari... saj nam ne dajo kaj dosti časa, da bi se na njih lahko pripravili
      no, grabiti seno v lepem sončnem vremenu... ko že samo na pol posušena trava taaakooo lepo diši
      naj ti bo lepo

      Izbriši
  3. Danes sem šel na prvomajski pohod po Jurovskem dolu. Šli smo skozi kraje Spodnji, Srednji, Zgornji Gasteraj in Malno. Ponekod so nas postregli s kakšnim sendvičem, potico, gibanico in kakšnim špricarjem. Na pohodu imaš vedno ob sebi kakšno družbo, da se lahko s kom kaj pogovarjaš. V gozdu v Srednjem Gasteraju sem res videl tudi čemaž.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooo... topa je res lepo, da si si vzel čas tudi za druženje...
      čemaž pa že tudi prav lepo cveti...
      tudi pri meni v vazi
      pozdrav v lep večer

      Izbriši
  4. Tam je na tisoče, miljone, miljarde lučk. Tu mi pa samo ena sije v oči. Pa še zaljubljen nisem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, no... malo pa že si... saj je ja pomlad
      pa Vaši tudi sigurno kdaj kaj zaigraš...
      a, da ne...
      ;-)

      Izbriši
  5. Kako lepa pesem!

    Takle kres imam rada, da tistih ognjenih me je malo minilo, ker nekateri kurijo samo svonjarijo ... Žal.

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi jaz imam rada tiste taprave krese, ko palice in paličice še tako lepo prasketajo in pokajo...
      LILA

      Izbriši
  6. saj tu sem bila že večkrat.. kar nekaj zapisov v obliki pesmi sem spisala kresu, a tej zgoraj ne sežejo niti do gležnjev.
    bom kar cicibanala.
    ja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. me veselijo vsi tvoji obiski...
      no, nisem pa do danes vedela...
      da imaš ti gležnje pa že kar ob ušesih
      ;-)
      pa na veselo cicibanjanje

      Izbriši
  7. Danes sem šel malo pogledati mladi nasad cvetočih jablan pri meni doma, če so že gor prišle kakšne listne uši kot vsako leto. Opazil sem, da so gor na mlade jablane že prišle listne uši a teh listnih uši zaenkrat še ni bilo dosti. Opazil sem tudi, da so že na teh mladih jablanah prisotne tudi azijske pikapolonice Harmonia axridis saj jedo listne uši. Danes je točno pol leta odkar so se prvič pojavile pri meni doma v Voličini te pikapolonice. Očitno so dobro preživele letošnjo zelo mrzlo zimo in kot kaže so se te azijske pikapolonice pri nas že ustalile. Na eni jablani je bilo približno 10 teh azijskih pikapolonic. Našel sem samo eno našo avtohtono sedempikčasto pikapolonico ostale so bile samo azijske, ki so pri nas seveda tujerodne in izvirajo iz vzhodne Azije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha... torej, če ni pikapolonic...bi potem pa bilo dobro malo pošpricati...
      no, jaz sem pa se danes spravila na vrtnice... z namočenimi koprivami...
      bom vidla, če bo kaj pomagalo
      mi neka žverca namreč nastavke za cvetove odžira...
      hja, grdoba grda...
      ;-)

      Izbriši
    2. Sedaj, ko so pri nas že prisotne azijske pikapolonice Harmonia axyridis bo morda manj teh listnih uši. Če bo letos teh azijskih pikapolonic res veliko potem bo teh listnih uši, ki nam uničujejo rastline manj saj so azijske pikapolonice zelo požrešne in pojedo veliko listnih uši, medtem ko sedempikčasta pikapolonica poje manj uši in je že sita. Danes, ko sem šel gledati nasad cvetočih jablan sem opazil, da ni več gor na jablanovih listih listnih uši saj so jih očitno azijske pikapolonice vse pojedle. Očitno imamo še nekaj dobrega od tujerodnih živalskih vrst.

      Izbriši
    3. no... očitno bom pa jaz morala staviti bolj na špricanje s koprivami kot pa na te azijske lepotičke...
      saj jih pri nas namreč letos še nisem nič videla...
      mogoče pa še bodo prišle...

      Izbriši