sobota, 14. april 2012

Občasno zagrenjena tetka...

Prebrati nekje nekomu to tako napisano o meni...
hm...
hja... 
no... 
šment
potem pa se je pojavilo vprašanje:
ja, na podlagi česa pa je avtor le-tega mene sploh tako ocenil

no, če me je slučajno na podlagi moje reakcije, ko sem se zbunila, takrat ko me je ena dečvica osebno napadla za neko izjavo, ki si jo je sama predtem čisto drugače raztolmačila kot pa je bila napisana...
potem je pri celi stvari vseeno malo vsekal mimo.
ker...
to, da bo mene nekdo žalil oz. obtoževal nečesa česar nisem rekla/napisala/naredila
tega si ne dovolim...več
in to neglede na moje trenutno psihofizično počutje.
Če pa je prišel do tega svojega mnenja slučajno po tem, ko se je kdaj ustavil tukaj in prebral katerega od mojih zapisov...
ja, potem pa kapo dol pred njim
saj je bil sposoben iz napisanega in marsikaj povedanega tudi tako med besedami in vrsticami
izluščiti moje takratno počutje.
No, razen...
da se pa ni slučajno tudi on poslužil enostavnega in tako priljubljenega načina etiketiranja
namreč...
da ko nekdo pove nekaj kar dotičnemu ni povšeči, potem pa avtorju povedanega enostavno nadene neko nalepko



14 komentarjev:

  1. pomagaš? ne gre mi, rada bi pa razumela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pomagam... juretovo obelodanjenje privatne pošte z ano na abramovem blogu pod KATOLIKI IN NJIHOVA VERA
      12.04.2012
      hja... in tako potem izveš

      Izbriši
  2. razumem. z objavljanjem privatne pošte na blogu se nikakor ne strinjam.

    občasno zagrenjena tetka pa dobro ve, da ga ni človeka, ki bi ne bil občasno zagrenjen. GA NI. in niti ne gre toliko za etiketiranje, ki ga je prebrala peščica.. manj kot 10 ljudi, gre bolj za to, da si sploh omenjena.
    zase itak veš, kdo in kakšna si. tako da je vseeno, kaj si kdo misli.

    lahko pa še kakšno rečeva o tvojih kvalitetah, ki so meni včasih nedosegljive, npr. o potrpežljivosti in nekem miru, ki ga znaš prenesti v besede. če moje mnenje kaj pomaga, je to to, kar vem jaz.

    OdgovoriIzbriši
  3. meni vsako mnenje, ki mi ga po/da tisti, ki ga spoštujem, ogroomnoo pomaga/pomeni...
    tako tisto, ko sem hvaljena, kot tudi tisto, za katerega mislim, da sem bila grajana... v resnici pa pri dajalcu vredna, da mi po/prikaže še drugo plat medalje
    ;-)
    ja, ja, imeti rad in spoštovati...
    nekaj kar se po mojem itak lahko samo dopolnjuje in nadgrajuje
    p.s.
    potrpežljivost v besedah pa je tudi pri meni možna kadar me kdo v živo namerno ne dregne v tisto za kar dobro ve, da me prizadene...
    takrat pa... je na vrsti globok vdih in obrat stran od njega...
    no, od globočine njegovega drega pa je potem tudi odvisen moj čas odmika
    ena izmed lekcij šole Življenja ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. krasno. hvala ti za odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tetka, razmišljam ... Ne razumem. Ne razumem, zakaj, kako, kako so ljudje vsi strpni ... Ali res nič ne vidijo? Ne, ne vidijo - ali pa ne upajo videti ...

    In še ... zdi se mi, da se je ta človek spremenil. Zdi se mi, da je bil včasih res sončen, zdaj je pa selektiven ... in jaz sem ... ja, menda jaz pišem po naročilu, po naročilu z vrha, tako nekako razumem njegovo govorjenje.

    Mi je zelo žal, da se tolikokrat kakšne stvari čisto sprevržejo.
    Nikoli nisem pisala s slabimi nameni ... pa vseeno se mi ej marsikaj čisto ponesrečilo, vsaj videti je tako.

    (Sicer pa, zadnjič sem zbrisala žaljiv komentar, potem je bil pa objavljen drugje ... Kot samostojen blog ...

    Sem res jaz tako strašno slaba, da se to dogaja? Zakaj ...?

    Pojma nimam.

    Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. glej ančika... jaz tebe popolnoma razumem... ker/saj, nežna in mila dušica kot si, pač ti določenih stvari ne moreš razumeti.
      samo... mi ostali smo pa tudi takšni kot (pač) smo.
      zato nikoli ne bo možno pod isto streho spraviti ljudi, ki bi bili (lahko) v vsem vedno enaki.
      zakaj pa je nekdo takšen kot je...
      kaj vse pa sploh vpliva na to, da je nekdo takšen kot je... no, vsaj za večino od tega se ve, kaj to je...
      zato pa je še kako prisotno to, ko pravijo, da z nekom ti kemija špila z nekom drugim pač ne... pa to tudi spet ne pomeni, da je tisti tadrugi pa zato slab ali manj vreden...
      če pa upoštevamo še to, da ima vsak še tudi svoje norme in pravila... potem pa to še dodatno vpliva na redčenje "mase" s katero si si lahko dober... še kaj več pogojev (filtrov) pa spet še dodatno na izbiro s katerim si pa si lahko celo blizu.
      tako da...
      obremenjevati se s tem, zakaj je nekdo takšen kot je... se pa meni (pri večini) več ne ljubi...
      in zato pač raje grem po poti manjšega tornega faktorja: je takšen kot pač je.
      in, če mi je povšeči, se z njim družim, če pa ne, pač ne...
      saj je to družba in ne služba (da bi morala z njimi shajati)
      pisanje bloga pa je meni v zabavo in po potrebi tudi kot ventil za izpustiti paro... in, če komu ne paše, da pišem to in to tako kot to delam...
      ja, kdo pa ga sili, da mora to pa sploh brati, oz prihajati na moj "vrtiček"?!
      pa saj ja blogi niso nobeno obvezno (šolsko) čtivo
      pa kaj si mislijo o tem kaj in kako jaz kaj na/pišem...
      to kar si pač mislijo...
      no, če pa koga zanima kaj in kako sem jaz z napisanim mislila... in me povpraša... mu pa tudi rade volje obrazložim
      da pa bi vedno (lahko) pisala tako da bo povšeči vsem ... to pa je itak nemogoče!
      po drugi strani pa tudi - čemu in zakaj... saj ja pišem iz svojega veselja do pisanja, ne pa zaradi... (ja, kaj pa vem česa - denarja, slave, branosti, ploskanja,...)
      hja, vidiš...
      pač moj pogled na to stvar

      z veseljem in lubeznijo v dan
      LALI ali pa LILA
      ;-) in <3

      Izbriši
  6. No, kljub vsemu: vsak je odgovoren za svoje besede.

    Ampak včasih se vprašam, ali kakšni ljudje res ne vidijo, kaj govorijo, se ne slišijo, ne vidijo resnice ... ? Govorijo pa vseeno ... Žalostno.

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, se popolnoma strinjam...
      res bi naj bil odgovoren... tako za besede kot tudi dejanja
      da pa (se) nekateri ne vidijo kakšni so... pa je vzrok edino v videnju in dojemanju samega sebe...
      spoznati samega sebe pa zahteva ogrooomnooo časa predvsem pa samoiniciative.
      samo... spremenijo (če sploh smatrajo, da bi to bilo mogoče pa celo dobro) pa se lahko itak tudi samo sami
      jokat zaradi tega, ker pa tega ne naredijo/opazijo... pa je meni vseeno škoda mojih solz...
      jih pa vseeno raje porabim za jokanje od sreče
      ;-)

      Izbriši
  7. se strinjam, tetka.
    mi pa ni vseeno. poleg tega, veš kaj, me preseneča, čudi? tole: kako nekdo prevzame nekoga in ga ovije okoli prsta in kako ta oviti nič ne vidi, da je ovit ... kako lahko nekdo nekaj reče grdega o drugem, kako lahko nekdo dela, kar hoče, eni se mu bodo pa klanjali in vse verjeli ... ja, tega pa ne razumem. kako ljudje včasih ne mislijo s svojo glavo ...

    in potem, po tem, se mi zdi, ratuje svet še bolj trapast kot je ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa ti bo lahko jasno... ko boš sprejela dejstvo, da nekaj grdo ni vsakemu enako grdo...
      kaj šele, da ni vsakemu enako kaj grdo spoh je
      meni je pač pomagalo: tak pač to je... takšen nekdo pač je...
      potem pa vzamem ali pustim
      ;-)
      LILA in LALI

      Izbriši
  8. Hmmm, laž je vedno grda, kajne? Ampak morda kdo ne ve, da laže? Oz. tako močno vidi smisel laži, da je manjše zlo kot resnica?

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. laž...
      ja, kaj pa, če njemu tisto sploh niti laž ni?
      pa se samo "bori" za svojo resnico
      hja, vidiš... šmenta
      LILA

      Izbriši