torek, 17. april 2012

Samo-podoba...

kaj sem v resnici
kaj mislim, da sem (kako vidim sebe)
kako me vidijo drugi

In, ko se mucek spravi pred ogledalo...
le kaj vidi v njem
kar resnično šteje je samo
kako vidiš sam sebe






6 komentarjev:

  1. samopodobe v večih različicah.. že od vzgoje naprej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, pa kako res je to...
      naša vzgoja res zna iz malega muceka narediti najprej malega levčka...
      potem pa z leti pa postaja vedno večji in večji... občasno tudi taki z mačkom
      no, če pa mu medtem zraste še kakšna narcisa...
      hja, potem pa mamo lahko hadiča ob sebi
      šment

      Izbriši
  2. Tudi sama bi se rada uzrla kot levinja:)

    pozdravček, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. le zapazi se tako... saj si v svojem življenju tudi marsikdaj marsikaj porihtala kot taprava levinja
      <3 in ;-)

      Izbriši
  3. se vprašam mnogokrat, kakšna sem v resnici ...
    kdaj igram?
    meni se zdi, da ne, očitajo mi pa ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš... tudi jaz sama sebe dostikrat zalotim, da se presenetim s čim...
      o glede mnenja nekaterih o tebi pa...
      vsak si po svoje ustvari svoje mnenje
      sicer pa...
      kakšno je pa tvoje mnenje o dotičnih, ki tebi marsikaj očitajo?
      no, pač kot nasvet... zato ali se ti splača za tista mnenja sploh sekirati ali pa jih je vseeno bolje pozabit
      ;-)
      LILA

      Izbriši