petek, 13. april 2012

Petek, trinajstega...

Mesec, ki kopni in je v kozorogu
delujejo moči Zemlje in Merkurja
stelladanza.de
 
Maya tip: modri rezonantni orel
Vaše sanje se danes prav močno javljajo. 
Ne ignorirajte jih, temveč preverite, če je možno kaj kar je predtem delovalo nerealistično. 
Verjemite v to.
2013community.blogspot.com

 


3 komentarji:

  1. a veš, kaj se mi je zgodilo. misterija petka trinajstega mi je bila razkrita pred kšnimi desetimi leti, ko sem se spustila v boj z numerologijo - v boj zato, ker sem številčni dislektik - in dejansko seštevek naredi živi obup dnevu.
    no, tokrat pa je bilo nekaj tako močnega, zgleda, da se je Merkur razsrdil in sta z Zemljo naredila neki tulec, kamor smo popadali.. v toploto dneva, v spiralo ljubezni, v polnost odnosov, v brezskrbni dan. takšna je bila včerajšnjost.
    kakšna je bila pa tvoja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. še kako vesela za tvojo včerajšnjost, ki se naj razpotegne do...
      moja pa... zanimive sanje, ki dajo veselja
      ;-)

      Izbriši
  2. Kako so nekateri vraževerni in se bojijo števila 13. V petek, 13.julija 2012 bo spet tak vraževeren dan. In zakaj se potem nekateri delavci ne odpovedo 13.plači v letu, če trinajstica prinaša nesrečo.

    OdgovoriIzbriši