sreda, 29. oktober 2014

Za Darkota...

Tole pa sem našla zate  med vsiljeno pošto...


Pozdravljen Darko!
Na naši kmetiji imamo osličje mleko, ki ga uporabljamo za lastne potrebe. Me pa zanima, katera farmacija odkupuje osličje mleko. Mi lahko prosim napišete kontakt.
Hvala in LP

lp tudi z moje strani
gita

5 komentarjev:

  1. Hvala za to vprašanje. No sedaj bom poskušal odgovoriti na vaše vprašanje. O tem, da tudi slovenska farmacija odkupuje osličje mleko mi je letos junija dejalo eno dekle in to dekle je zaposleno v medicini. Danes zvečer sem to dekle tudi vprašal glede odkupa osličjega mleka a odgovorila mi je nekako takole.
    Kot prvo v Angliji v Londonu v teh farmacevtskih laboratorijih preizkušajo to osličje mleko v raziskavah pri delovanju tega mleka na bolnika ter pravtako pri raziskavah pri preizkušanju in delovanju tega mleka ter pri izdelovanju zdravil. Toda farmacije v Londonu še najbolj odkupujejo to osličje mleko za izdelovanje vseh teh zdravil.
    Tukaj se je potrebno obrniti tudi na internet.
    Osličje mleko bi naj odkupovala
    KRKA d.d. Novo mesto
    tel: (07) 331 21 11

    potem pa še farmacija lek Ljubljana
    tel: (01) 580 21 11

    Sem pa tudi pred časom gledal po hrvaški televiziji, da so se nekoliko bolj intenzivneje z osli pričeli ukvarjati tudi v Dalmaciji in zagrebška pliva pravtako odkupuje osličje mleko.
    Njihov kontakt pa je Pliva Zagreb
    tel: 00385 1 3720 000

    Možno pa se bi bilo obrniti še na ICARO RAZISKAVE V MEDICINI, D.O.O. tel: 0597 10 255.

    Še najbolje bi bilo da se na internetno stran napiše:
    FARMACIJA TIS in se ti odpre še veliko teh farmacevtskih združb kjer se lahko vsakega po telefonu kontaktira o odkupu osličjega mleka.

    Osličje mleko vsebuje dosti probiotičnih encimov in pravtako dosti laktoze, je po vsebini podobno kozjemu mleku in preprečuje in zdravi celo raka zato je še kako zelo primerno za rakave bolnike. Poleg tega ima oslica bolj malo mleka zato pa tudi ima to mleko višjo ceno.

    Upam, da sem vam vsaj malo pomagal z svojim odgovorom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaz pa upam, da se bo gost/ja vrnil/a, da bo lahko to prebral/a
      lp

      Izbriši
    2. Saj je že tudi prebral in se mi včeraj v petek zvečer tudi pisno zahvalil v arhivu spletnega dnevnika kateri je bil napisan v nedeljo, 20.julija 2014 z naslovom
      Ko ponovno spoznaš...

      Izbriši
  2. spet pišem, brez veze :)

    komentarja mi ne objavi :)

    če ga slučajno objavi, te vabim na svoj blog, veliko je novega odkar si bila tam.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah ne...
      sem takoj šla pogledat med vsiljeno pošto...
      pa ga tam tudi ni
      na tvoj blog pa bom tudi spet prišla...
      samo časovno se mi vedno najbolj še ne izide...
      imam namreč še vedno preveč zamude
      saj sem zdaj s temi svojimi zaostanki že kar podobna našemu sodstvu
      ;-)
      pridem pa, pridem
      lp

      Izbriši