sobota, 25. oktober 2014

Mlada mamica...

Ja, priznam...
Da me je bilo v začetku kar precej strah
kako bo izgledalo to mamicovanje...

Saj sem na sprehodih z našo Šefico
imela priložnost videti kar nekaj primerov
in tudi primerkov mladih mamic.

In, ker sem sama pač še vedno
bi mirno lahko rekli tak bolj konzervativne sorte mama
me je pogled na te novodobne mamice
vseprevečkrat spravljal v slabo voljo.

Že samo to...
ko sem videla voziček na tri kolesa
z detetom obrnjenim stran od mamice
pa zadaj mamico s telefonom na ušesu
včasih pa še celo na rolkah...

Pri meni ni ravno spadalo v "predal" veselja ob pogledu na...

Ampak...
ker tudi ta naš Mali princ ni moje dete...
sem se pač morala sama sebe privajati na misel
da se kaj podobnega lahko dogaja pa tudi pri nas.

Zdaj pa...
Ja zdaj pa imam že cela dva meseca priložnost doživljati mlado mamico
ki pa je tudi svoje trenutno življenje prilagodila
potrebam in verjetno že tudi željam
svojega, njunega, našega Malega princa.

In za vse to kar in kako to dela
sem ji že zdaj iz vsega srca
hvaležna.

 
slika z neta

8 komentarjev:

  1. Ej tetica, sama se spomnim, kako je bilo postati mamica. Najbolj me je skrberlo, da ga bom med kopanjem utopila, ha. Pa te potem kar srce in vsakdan naučijo, kako. Nekoga, ki ga imaš neizmerno rad - pač ne obtrneš proč od sebe - ampak ga želiš ves čas - imeti na učah. Tudi nove mamice to znajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa kaj vem, če jih tako stran obrnjene in z dvignjeno streho pa te res lahko imajo na očeh...
      predvsem zaradi vseh os, muh, komarcev,...
      ampak...
      one očitno že vejo
      p.s.
      no, pri tem sem mislila predvsem na tiste dojenčke, ki še ne znajo sami sedeti
      torej tam nekje do osmega, deveta meseca
      hja, pač jaz spet kompliciram

      Izbriši
  2. Otroci so za nas največje bogastvo. So za nas sreča, blagoslov. Otroci nas pogostokrat razveselijo, ob njih se dobro počutimo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, oja,...
      so res Božji dar...
      pa četudi ti znajo taaakooo dobro kravžlat živčke
      ;-)

      Izbriši
  3. Bodi vedno kot zvedav otrok, ki se zna veseliti in je željan življenja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, obdržati otroka v sebi...
      to dela človeka mladega
      ;-)

      Izbriši
  4. tako ja. ti si se vnaprej zastonj pripravila :-))))) ma tistih, "tačudnih" ni tako veliko, ne skrbi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da mi je sedaj pa kar čisto vseeno
      ;-)
      saj ko gledam to našo mamico se tudi ob tem topim

      Izbriši