sreda, 29. oktober 2014

Ko pozabiš točen datum rojstvovanja...

Pa si vseeno domišljaš da pač...

glede na to, da tej Osebi
itak kar vsaki dan sproti 
privoščiš
dobrega in lepega

čestitanja za Njen osebni praznik
kak dan, dva za nazaj
ali pa morti celo vnaprej
ne bo zamerila...

Torej...

 
draga mi
i
 

6 komentarjev:

  1. V nedeljo, 2.novembra 2014 ob 10. uri bo TV Slovenija 1 neposredno prenašala mašo iz župnije sv. Ruperta v Slovenskih goricah oziroma iz Voličine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooooo.........
      zanimivo
      no, zase pa še sploh ne vem kje takrat bom
      se namreč toliko dogaja mimo kakšnih planov

      Izbriši
  2. Jutri na dan mrtvih v soboto, 1.novembra 2014 se bom odpravil na novo pokopališče v Jurovski dol k mojemu pokojnemu stricu, ki je umrl letos 28.junija za srčno kapjo star komaj 65 let.
    V Jurovskem dolu je vedno tako in to vsako leto na 1.november enako. Ob 14. uri je v cerkvi maša. Ob 15. uri je takoj za cerkvijo na starem pokopališču 30 minut dolga maša. Ob 16. uri pa je še 30 minut dolga maša še na novem pokopališču in sicer je to novo pokopališče približno 500 metrov južno od cerkve v Jurovskem dolu.
    Moja teta sicer žena od mojega pokojnega strica nas bo jutri v soboto zvečer po obisku novega pokopališča v Jurovskem dolu povabila še na Vardo k sebi domov na kurjo obaro.

    Za mojega pokojnega strica Ludvika Senekovič (1949 - 2014) pa bo v nedeljo, 2.novembra 2014 ob 10. uri v cerkvi v Jurovskem dolu tudi maša zanj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. torej bo dan v celoti zapolnjen
      no, sama pa se, če se le da, mašam izogibam...
      nekako me vse tiste ceramonije nikoli niso najbolj pritegnile
      vseeno pa poznam kar dosti ljudi, ki pa jim ogromno pomenijo

      Izbriši
  3. ooo!!!! zdaj pa nisem samo sedla, skoraj sesedla sem se.
    :-)))))) name si pomislila, lepo! hvala!
    saj ne bi upala biti toliko hvaležna, če ne bi mahsrc bil priložen.

    OdgovoriIzbriši