petek, 3. oktober 2014

Lej, lej, kaj se dogaja...

Pa sem spet notri
hiphiphuraaaaaaaaaaaaaa.........

Zdaj pa še samo upam, da to ni samo muha enodnevnica

No, pa četudi bo...
ampak zdaj pa le gre
;-))))))))))))))
(ne najdem nobenih slik, pa sploh ni panike)

In kaj bi rada povedala?

Uf...
Materiala se je v tem času nabralo za par dni pisanja...

Ja, res me že kar nekaj časa ni bilo tukaj.
Vzrokov za to je pa bilo kar nekaj.

Taglavni vsekakor prečiščevanje tote mašince...
ta pa se je zgodil zaradi najine preselitve,
ki pa se je zgodila občutno prej in hitreje kot sva to planirala.

Tako to pač je, ko imaš doma otroke...
Ki znajo tokove našega življenja spremeniti že sámo s svojo najavo, kaj šele po svojem prihodu.
In to se potem itak še kar dalje nadaljuje. 

In, če se njim spremeni njihovo življenje...
take spremembe potem pa kaj rade potegnejo za sabo pa še naše spremembe

Ampak sploh ni panike!

Se pač z možem še vedno počutiva kot da sva na kakšnem kampiranju...
Vsakič sproti pa lahko preizkušava srečo - je tisto kar trenutno iščeva/potrebujeva v tej škatli, ki sem/sva si jo izbrala za pregled ali ni...
In tako je tudi gibanja z možgančki in tudi z nogicami prek zadosti.

Vreme nama pa tudi pridno služi...
tako da...
;-))))))))))))))





6 komentarjev:

  1. Vstopili smo v mesec oktober, dnevi so hladnejši in vse bolj kratki, jutra so že kar precej hladna in tudi močna rosa se pojavlja po jutrah. Trgatev grozdja je že zaključena in zaradi premokrega poletja je bilo letos veliko grozdja na trsih gnilega, zato so vinogradniki z trgatvijo tako hiteli, letošnje vino pa bo verjetno slabše kakovosti. Naslednji teden v sredo, 8.oktobra bo nastopila še gobova polna Luna in že sedaj so pričele spet intenzivneje rasti gobe. Poleg tega so sedaj ob slivah pričele rasti še tudi štorovke. Gobe sem imel za kosilo tudi danes, ko je nedelja. V sredo, 8.oktobra bo nastopil še popolni Lunin mrk, ki pa iz Slovenije žal ne bo viden. Sedaj pa si bomo pogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene v letošnjem novembru.

    LUNINE MENE ZA NOVEMBER 2014

    PRVI IZBOČEC bo 3.novembra ob 13.10
    ŠČIP bo 6.novembra ob 23.23
    ZADNJI IZBOČEC bo 10.novembra ob 15.31
    ZADNJI KRAJEC bo 14.novembra ob 16.15
    ZADNJI SRPEC bo 18.novembra ob 18.43
    MLAJ bo 22.novembra ob 13.32
    PRVI SRPEC bo 26.novembra ob 1.13
    PRVI KRAJEC bo 29.novembra ob 11.06.

    Keltski solarni praznik SAMHAJN bo 6.novembra.

    ASTRONOMSKA SREDINA JESENI bo 7.novembra ob 13.07, ko bo Sonce doseglo natanko 15 kotnih stopinj nebesnega znamenja Škorpijon.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za obisk in informacije
      ja, štorovke sva pa midva z možem letos že tudi jedla - sva jih odobila od soseda
      no, meni so se pa letos tudi marele raje kar poskrile
      ;-)
      lp

      Izbriši
  2. Tvoja šefica Lola ne bo nikoli pozabljena.
    Sama pa sem velika prijateljica s psi na poti k moji mami. Neverjetno, kako prijazno se gledamo s temi sosedovimi psi. Ali kako mi v liftu ali na hodniku v našem bloku ližejo roko...
    "Psi čutijo, da jih imate radi", mi je rekla soseda.
    Ja, da nadaljujem komentar z eDija,
    gmail deluje povsod, edino svoje geslo si moraš zapomniti... Oziroma, če imaš en račun za ves Google.
    Imam gmail od leta 2005 vse ohranjeno, kar nisem sama zbrisala... In imam v adresarju kakih 1.400 e-naslovov.
    Moj Gradčan mi še ni uspel pojasniti, kako gmail e-naslove zbrišem... Nekateri so že pokojni, nekatere e-naslove imam nežaljene, ker sem se znašla v adresarju - mailing listi drugih in niti ne želim komuni cirati. mail na trieri net pa ne uporabljam...

    OdgovoriIzbriši
  3. eeej oprosti, ko tako nemarno zamujam, nisem pričakovala, da imaš že gesu :-))) no, pa smo spet vsi na svojem mestu, zloženi - le vajino kampiranje še poštimajte v vrsto, pa bo.

    OdgovoriIzbriši
  4. pa saj ni panike...
    samo, da ni bilo kaj narobe, ko te taaakooo dolgo ni bilo tukaj
    ;-)
    škatle pa... bodo še kar nekaj časa del vsakdana - pa čeprav samo še lepo zložene kje v kotu garaže

    OdgovoriIzbriši
  5. res te ni bilo tukaj,
    tudi pri meni te ni bilo,
    pa sem te pogrešala,
    potem sem obupala
    nisem več hodila sem :(

    nocoj sem nekaj napisala na Bloger
    in videla tvoj prispevek :)
    takoj sem se potrudila sem :)

    Lahko noč, Lea

    OdgovoriIzbriši