ponedeljek, 6. oktober 2014

Pa saj ne morem, da ne bi...

Sem obelodanila
veselja
ki me je doletelo že sicer
20.avgusta
ko sem od sina
okrog enajstih ponoči
prejela SMS
da sem postala
babica

12 komentarjev:

  1. Danes dne v ponedeljek, 6.oktobra 2014 so se na moji demit fasadi pri meni doma že spet pričele pojavljati azijske pikapolonice oziroma harlekinske pikapolonice kot se imenujejo z drugim imenom. Popoldan nekje okoli 16.ure sem že zasledil okoli 10 teh azijskih pikapolonic na zahodni strani na rumeni demit fasadi moje hiše. Latinsko ime za azijsko pikapolonico je Harmonia axyridis. In kot kaže nas letos morda spet čaka invazija teh azijskih pikapolonic.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na naši rumeni fasadi so se pa kar domače sončile
      poleg štirih rjavih metuljčkov
      ;-)

      Izbriši
  2. O tetica, iskrene čestitke, to pa je nekaj najlepšega, kar lahko doživiš.
    No naj se pohvalim še jaz - 18. sept., ko sem se potepala ob obali je pa mene dohitela novica, da sem spet babica. Jakob in Vall sta dobila polsestrico. No, sem obljubila, da tega ne bom preveč razglašala po netu. Ampak ti nisi net.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za to zaupanje!
      je pa tako Vaš Angelček spet dobil dodatno zaposlitev
      no, mogoče se pa naš dečko in vaša deklica pa celo še kdaj srečata - kdo ve
      ;-)

      Izbriši
    2. tetica, nikoli ne rečem nikoli. LP M.

      Izbriši
  3. Jutri v sredo, 8.oktobra 2014 bo nastopil popolni Lunin mrk, ki pa iz Slovenije žal ne bo viden. Hkrati pa bo jutri v sredo, 8.oktobra 2014 nastopila še gobova polna Luna, ko bodo gobe pognale iz zemlje v precej večjem številu. Seveda bodo jutri gobe le pognale iz zemlje, zato bo 2 do 3 dni po polni Luni gob največ in to bo verjetno 10. ali 11.oktobra 2014. Zelo verjetno bodo sedaj za vikend gobe marsikje na mizi saj bo verjetno gob na pretek, pa tudi ocvrti dežniki bodo prišli prav.
    Povsem verjetno je, da se bo sedaj ta konec tedna zgodila eksplozija gob, ter nas v soboto in nedeljo čakajo temperature vse do 25 stopinj Celzija zato bo še sedaj to nedeljo še kako prav prišel kakšen gobov golaž.
    Ker je bilo letošnje poletje predeževno je še sedaj v gozdu vlage kar zadosti le nekoliko prehladno je še za tisto povečano rast gob. Seveda bodo v soboto in v nedeljo ta teden temperature kar visoke zato bodo še ravno najbolj ob koncu sedanjega tedna gobe še najbolj rastle.
    Gobova polna Luna nastopi točno takrat, ko je prva jesenska polna Luna in to se bo zgodilo točno jutri v sredo. Rast in sezona gob bosta resnično dosegla svoj vrhunec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, pa da te vidim, če mi bo katera pa le padla pod noge
      ;-)

      Izbriši
  4. Zapomnila sem si, da pri vas tudi pričakujete,
    ste dobili dete celo prej kot Marjana-Kloti.
    Življenje bogato teče dalje...
    Moji pa še deklet nimajo...
    Zato pa je v Nemčiji bila moja šestmesečna pranečakinja krščena in sinček od moje nečakinje, moj drugi pranečak je imel eno leto...

    OdgovoriIzbriši
  5. ohoho! obveščaj nas sproti z vsem, s čim te bo štruca še obdarovala, prosim te.

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitam :)

    čeprav malo pozno, a iz srca :)

    OdgovoriIzbriši