nedelja, 29. junij 2014

Ko dnevi minevajo...

Kot ure...

In od enega tedna
ostanejo samo še spomini
na doživeto in početo
Koliko časa pridobi tisti,
ki se ne zmeni za to
kaj mislijo, govorijo in delajo drugi;
temveč skrbi samo za to,
če so njegova lastna dejanja
pravična, blaga in dobra.
Mark Avrelij

19 komentarjev:

  1. ne vem koliko časa - pridobi svoje življenje in ne tuje, že to je velikoveliko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in sploh ne tako enostavno...
      saj nam nekateri prav radi določajo svoje smernice

      Izbriši
  2. Vstopili smo že v mesec julij vendar se je ta mesec julij pričel z dokaj hladnim vremenom. Vendar, ker smo šele na začetku poletja nam bo še kako vroče in tudi kakšne ptujske toplice pa tudi dopust na morju nam bo še kako prav prišel. Letos 10.avgusta pa nas čaka še super luna takrat pa se bo Luna Zemlji zelo približala. Tisti, ki bodo takrat na morju bodo lahko tega dne občutili res zelo visoko plimo na obali. Seveda se bo to zgodilo ponoči ob polnoči. Sedaj pa si bomo bolj podrobneje pogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene za avgust 2014.

    LUNINE MENE ZA AVGUST 2014

    PRVI KRAJEC bo 4.avgusta ob 1.49
    PRVI IZBOČEC bo 7.avgusta ob 14.36
    ŠČIP bo 10.avgusta ob 19.09 - SUPER LUNA
    ZADNJI IZBOČEC bo 14.avgusta ob 0.07
    ZADNJI KRAJEC bo 17.avgusta ob 13.26
    ZADNJI SRPEC bo 21.avgusta ob 12.17
    MLAJ bo 25.avgusta ob 15.13
    PRVI SRPEC bo 29.avgusta ob 16.52.

    ASTRONOMSKA SREDINA POLETJA bo 7.avgusta ob 15.03. Takrat bo Sonce doseglo natanko 15 kotnih stopinj znamenja Lev.

    Keltski solarni praznik LUNASAH bo dne 7.avgusta in to točno na dan astronomske sredine poletja.

    SUPER LUNA bo dne 10.avgusta 2014.
    Perigej Lune bo nastopil dne 10.avgusta 2014 ob 18.44. Luna pa bo od Zemlje oddaljena točno 356.896 km.
    Polna Luna oziroma ščip pa bo nastopil dne 10.avgusta 2014 ob 19.09.
    Časovna razlika med Luninim perigejem in polno Luno pa bo točno 25 minut.
    Tega dne bo Luna na nebu videti res zelo velika saj bo v tem letu 2014 resnično najbližje Zemlji. Ob polnoči pa bo ta super Luna povzročila tudi precej visoko plimo marsikje po svetu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Včeraj v ponedeljek, 30.junija 2014 smo v Jurovskem Dolu na novem pokopališču k večnemu počitku položili mojega strica. Še kot otrok sem živel prav v tem kraju v tem Jurovskem Dolu in smo se kasneje s starši preselili v Voličino. V Jurovski Dol sem hodil tudi v osnovno šolo.
    Še kot otrok sem živel skupaj s mojim stricem na tej veliki kmetiji v tem Jurovskem Dolu. Takrat je bil na tej kmetiji velik sadovnjak, bile pa so še tudi krave, svinje, konji, kokoši pa tudi purani so bili.
    Še lani spomladi ob sobotah sem mu hodil pomagati ob spravilu lesa in drv v njegov gozd. Na traktorski cepilec smo cepali cepanice in jih kasneje imeli za drva. Pred leti si je zasadil tudi vinograt in zadnja leta smo septembra in oktobra hodili k njemu na trgatev. Jaz sem ponavadi po tem hribu nosil brento, trgači pa so mi v to brento vsipavali grozdje. Tudi lansko leto septembra sem bil tam pri njemu na trgatvi, nosil pa sem seveda brento.
    Toda kaj ko pa smrt ne izbira ne ure ne dneva.
    Še v petek, 27.junija je pokosil s svojo traktorsko kosilnico travo v svojem vinogradu, poškropil svoj vinograd s škropivom, nabrusil žage in tako naprej. V petek zvečer ob pol enajstih pa odšel spat. V soboto, 28.junija zjutraj pa ga je moja teta našla mrtvega v postelji. Najverjetneje je umrl za kapjo, izvidi obdukcije bodo prišli šele čez 4 tedne. In tako je v noči iz 27. na 28.junij odšel v druge sfere. Star je bil komaj 64 let.
    Bil je brat od moje mame, sicer starejši od nje.
    V mesecu maju je bil še operiran na črevesju. Krvni pritisk in holesterol je imel normalen, sedaj pa njegovi sorodniki domnevajo, da mu je morda krvni strdek zamašil kakšno žilo saj po operaciji ni dobival ničesar proti strjevanju krvi. Vsaj tako pravi njegova žena. Kar nekaj je bilo že takih primerov, da so nekateri ljudje umrli kak 1 ali 2 meseca po operaciji. Verjetno jim je krvni strdek zamašil kakšno žilo.
    Ker je imel svoj vinograd je prideloval tudi vino kateremu je dal ime vardovščan. To vino je bilo narejeno oziroma sestavljeno iz treh sort tega grozdja in to po procentih in sicer iz sovinjona, šardoneja ter iz rumenega muškata.
    Seveda ko odide gospodar je dela toliko več. Le kdo ga bo nadomestil pri vsem svojem delu na njegovi kmetiji, ki ga je imel. Njegovi otroci, žena ali kdo drug?
    Resnično kruta in nepredvidljiva je ta usoda kajti resnično ne vemo le kdaj bo prišla naša zadnja ura.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf...
      torej je bil le štiri leta starejši od mene...
      in priden do zadnjega diha
      naj počiva v miru!
      njegovim pa moje sožalje
      no, mogoče pa bi jim tudi ti lahko še kako pomagal
      saj ob takih situacijah res vsake pridne roke še kako prav pridejo

      Izbriši
    2. To je resnično neverjetna in nenavadna usoda. Človek le 2 leti v penziji in še koliko toliko zdrav in še lahko dela na svoji lastni kmetiji.
      In ko bom letos septembra ali oktobra spet šel na Vardo v Jurovski dol na to kmetijo na trgatev bo ena velika praznina. Enostavno človek ne more in ne zna sprejeti, da ga več ni. Toda čez čas se bomo morali tudi na to navaditi.
      Moj stric bi letos avgusta bil star 65 let. Pustil je to veliko kmetijo kjer je veliko dela.
      Resnično nerazumljiva je ta usoda!

      Ludvik Senekovič (19.avgust 1949 - 28.junij 2014)

      Izbriši
    3. Tudi to bi rad povedal, da je moja mama imela 4 brate in 3 sestre torej so bili 4 bratje in 4 sestre. Moja dva stara starša sta torej imela 8 otrok, 4 sinove in 4 hčera.
      Po rojstni vrsti otrok je bil moj stric Ludvik 4. ali 5. saj je bil dvojček s svojo sestro. Moja mama je bila 7. torej predzadnja po tej rojstni vrsti otrok.
      Moj stric Ludvik je podedoval to veliko kmetijo od svojih staršev in prav on je med temi 8-imi brati in sestrami prvi umrl. Ostali še sedaj vsi živijo.
      Resnično nerazumljiva nam je ta usoda!

      Izbriši
    4. Moj stric Ludvik je umrl v noči iz 27. na 28.junij. Praktično se niti ne ve ali je umrl pred polnočjo ali po polnoči. Torej je datum njegove smrti 27. ali 28.junij. Po vsej verjetnosti je umrl za kapjo po polnoči in je verjetno pravi datum njegove smrti prav 28.junij.
      Pri meni doma v Voličini je bil na obisku nazadnje v petek, 20.junija 2014 proti večeru. Pripeljal nam je še okoli 50 kg moke. Prišel je s svojo ženo, razkazal sem jima koliko še nedozorelih fig imam in da imam tudi kivi in da mi je kivi letos obrodil več kot 100 sadežev.
      Res nam je lahko hudo saj ima usoda mnogokrat pri vsem tem svojo pot.

      Izbriši
    5. ja, so res čudna ta pota Usode...
      moj oče pri 85-tih je že tudi izgubil svojega 18 let mlajšega brata (zaradi napačno zdravljene pljučnice), pred šestimi leti pa svojo 25 let mlajšo svakinjo (bratovo ženo - zaradi raka)...
      on pa... že 35 let sladkorni bolnik
      pa se še vedno dobro drži

      Izbriši
  4. napisala sem že dva komentarja, a ostajata nevidna :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooooo....
      škoda
      sem pa pogledala za vsak slučaj med vsiljeno pošto (saj so se včasih znali tja skriti)
      pa je predalček prazen
      vesela, da nisi izgubila potrpljenja
      lp

      Izbriši
  5. Morda bo šlo. V prvem komentarju sem napisala: prihrani na kvaliteti svojega življenja in na času.
    Kljub temu čas beži :(

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo, pa je šlo...
      ja, čas res beži
      in vse mine in gre med spomine
      ;-)
      tudi tebi lep pozdravček

      Izbriši
  6. je šlo, nocoj isti problemi brrr ...

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  7. je šlo, nocoj isti problemi brrr ...

    že tretji poskus

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši