nedelja, 1. junij 2014

Navodilo za biti nesrečen...

Ko se jaz to tak namakam...
Ne morem...
da ne bi zraven pa brala kakšne knjige

In tako mi je tokrat padla pod roke
knjižica s tem naslovom od Paula Watzlawicka.

Hja... šment pa tak
da ravno sedaj
ko sem tudi sama začenjala vedno bolj mekati nad...

no, pa saj se je itak vedno kaj našlo
če ne drugo pa pogled in prisluh na tote naše politike.

In me je ta stric ob tem branju spravil v razmišljanje:
Kaj pa sploh je - sreča
oz. kdaj sploh se zavedamo
in tudi spoznamo in priznamo
da smo v bistvu pa le lahko - srečni.

11 komentarjev:

  1. Ej tetica, tudi takole prijetno namakanje je sreča, pa čeprav v banji - in če nisi star tam enih pet let, ko te mama, umazanega packa, požoka vanjo. Moj brat se je ob tej sreči vedno drl kot jesihar - torej zanj to očitno ni bila sreča.
    S temi politikanti pa imamo - v glavnem - nesrečo. Še celo moj mačko je danes izjavil, da jih ima poln kufer in jih ne bo več poslušal.
    Lep pozdrav tebi in ribaku, čeprav noče na zrak. Ko bo hotel, boš pa ti res malce razmišljala, če ni bolje iti kar - brez...haha, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš...
      ista stvar, ko je za ene sreča, za druge pa muka
      no, je pa k sreči vse kar dobro potalano
      pa še sami se lahko odločamo kdaj kaj in kako
      to pa tudi ni kr tak
      ;-)

      Izbriši
  2. knjiga, sveče, sladko vino v pecljatem kozarcu, topla voda, pena ... če pomislim, da ti manjkajo le še posladkane jagode ... srečuj, draga moja ... srečuj do Neba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš...
      tudi jagod je trenutno poln vrt
      tak da jih komaj sfolgam sproti obirat...
      samo te so bolj moževa poslastica
      jaz sem bolj za češnje
      ampak...
      razpoloženje in tok misli je bilo potrebno spet porihtati in spraviti v pravo smer
      ;-)
      in hvala za dobre želje!
      no, pa saj veš, da sem privoščljive sorte...
      in zato tudi tebi še kako privoščim take sorte "martranje"
      ;-)

      Izbriši
  3. Pa sem le prišla naokoli :)
    Najprej je zmanjkovalo časa, nocoj me bolijo oči :(

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ampak danes je pa že spet vse vredi...
      ;-)
      vesela tudi tvojega obiska
      lp

      Izbriši
  4. Vstopili smo v začetek junija, temperature pa so bile do sedaj sorazmerno nizke za ta datum. Prave poletne temperature se nam obetajo že prihodnji teden saj se bo ogrelo celo na več kot 30 stopinj Celzija. Sedaj pa si bomo pogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene za julij 2014.

    LUNINE MENE ZA JULIJ 2014

    PRVI SRPEC bo 1.julija ob 11.16
    PRVI KRAJEC bo 5.julija ob 12.59
    PRVI IZBOČEC bo 9.julija ob 5.43
    ŠČIP bo 12.julija ob 12.25
    ZADNJI IZBOČEC bo 15.julija ob 16.44
    ZADNJI KRAJEC bo 19.julija ob 3.08
    ZADNJI SRPEC bo 22.julija ob 22.32
    MLAJ bo 26.julija ob 23.42
    PRVI SRPEC bo 31.julija ob 2.44.

    OdgovoriIzbriši
  5. Danes dne v petek, 6.junija 2014 minevata natanko 2 leti odkar sem videl Venerin tranzit. Opazoval sem ga na Završkem stolpu ter na strehi Europarka v Mariboru.

    Podatki za Venerin tranzit za Maribor dne 6.junija 2012 so bili naslednji:

    Vzhod Sonca je bilo ob 5h 05m,
    konec popolnega tranzita je bilo ob 6h 37m 45s
    konec delnega tranzita je bilo ob 6h 55m 14s.
    Upoštevan vzhodnoevropski čas UTC+2h.

    Naslednjič bo Venerin tranzit nastopil šele 11.decembra 2117 in iz Slovenije ne bo viden.
    Naslednji Venerin tranzit, ki pa bo viden iz Slovenije pa bo nastopil šele 8.decembra 2125 in za Maribor so podatki naslednji:

    Začetek delnega tranzita bo ob 14h 21m,
    začetek popolnega tranzita bo ob 14h 45m
    in zahod Sonca bo ob 16h 08m.
    Upoštevan srednjeevropski čas UTC+1h.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja...
      tudi po takšnih dogodkih se vidi kako čas hiti
      sem pa ga jaz tudi videla
      saj sem dežurala že od štirih zjutraj dalje
      in tudi posnetki so prav čudoviti - enkratni
      v spominu pa mi je tudi ostalo od sonca rdeče nebo
      čudo Narave!

      Izbriši
  6. Ta medo se očitno zelo rad kopa v tej kopeli s svojo račko. In videti je, da je zelo srečen, kakor da bi se kopal kje v kakšnem bazenu in to kje v kakšnih toplicah oziroma v termah.
    Medo je kot plišasta žival zelo zanimiva igračka za otroke. Je pa tudi simbol neke ljubezni, recimo ljubezni med fantom in dekletom. Medo oziroma teddy bear je danes še kako zelo popularen kot darilo za Valentinovo. Fant podari svojemu dekletu plišastega medeja oziroma medvedka ali pa dekle podari svojemu fantu tega plišastega medeja. Medo s srcem je lahko tudi idealno darilo za rojstni dan svoje ljubljene osebe.
    Sicer pa je medo zelo ljubek, je zelo miren in tih, nikoli nič ne reče zato pa je zelo primeren da lahko poleg njega tudi spiš. Če ga skregaš ti nič nazaj ne odgovori. Kamorkoli ga postaviš, tam ostane, ne gre nikamor.
    Če si osamljen in imaš občutek, da te nima nihče rad, potem imaš tega medeja. Ta plišasti medo te ima tudi zelo rad saj je to medo s srcem.
    In potem ni razloga, da bi bil nesrečen saj je ob tebi ta medo, ki te vedno spremlja in to na vsakem koraku, tudi spi ponoči zraven tebe v postelji. In ta medo je tudi nesmrten.
    In res ta medo je videti zelo srečen saj se z užitkom namaka v tej kopeli in uživa v tej vodi s to račko.
    Ko sem bil leta 2006 v Avstraliji sem si iz Avstralije prinesel domov plišastega kenguruja in plišasto koalo. In ta plišasti kenguru in koala me kakor medo vedno spremljata pri meni doma.

    OdgovoriIzbriši