sobota, 14. junij 2014

Včerajšnji dan...

Je bil:
petek
trinajstega
in še polna luna

pa še nizek pritisk...

In težavnost dneva je bila popolna.

Ampak...
ker se je kljub vsemu temu miksu dan vseeno dobro končal...

Je današnji pa že spet bil normalno dobre sorte

8 komentarjev:

  1. V petek, 13.junija 2014 ob 5.11 je nastopila polna Luna. To je bila že 3. pomladanska polna Luna.
    Zelo redkokdaj se to zgodi, da pride polna Luna na petek, 13. dne v mesecu.

    Naslednjič bo polna Luna prišla na 13. dan v mesecu dne 13.oktobra 2019 ob 22.08. Vendar takrat ne bo petek temveč nedelja.

    Naslednjič pa bo polna Luna prišla na petek, 13. dne v mesecu dne v petek, 13.avgusta 2049 ob 10.19.
    Do takrat pa je še celih 35 let. Kot lahko vidimo pride polna Luna na petek, 13. dne v mesecu zelo zelo redkokdaj. Ali jim ta dan nekaterim prinese kakšno nesrečo ali tudi srečo to pa je seveda odvisno od vsakega posameznika v kolikor pač verjame v to vraževerje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš...
      saj sem vedela, da je to bil en prav posebno poseben dan...
      no, me pa vsekakor zanima, kako bo ta konstalacija pa takrat vplivala name
      ;-)

      Izbriši
  2. konstalacija gor ali dol ... še dobro, da nimamo več repa, še po tistem "zametku" sem dobila dozo ... a veš, ko rečejo "ta je pa dobil svoje po repu".
    a ker sem se pripravila, oborožila in pri sredini dneva obmirovala, ni bilo hujšega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se opravičujem, tu se mi je izpisal komentar o prijateljih.

    Glede polne lune, pa bila je čudovita. :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne vem kaj se dogaja, a objavlja mi isti komentar povsod. Tu sem pisala o luni, kako je bila lepa :)

    Lp, Lea

    Morda mi to objavi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Naslednjič pa bo polna Luna prišla na petek že prihodnje leto in sicer dne v petek, 31.julija 2015 ob 11.43.
    Takrat pa bo to 2. poletna polna Luna ter hkrati tudi 2. polna Luna v mesecu juliju 2015. Zaradi tega bo to mesečeva modra Luna oziroma julijska modra Luna.

    Naslednjič bo petek prišel na 13. dan v koledarskem mesecu dne v petek, 13.februarja 2015. Seveda takrat ne bo polne Lune saj bo tega dne Luna v fazi en dan po zadnjem krajcu. Luna bo stara 24 dni. Toliko dni bo minilo od zadnjega mlaja ter 9 dni od zadnje polne Lune.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimivo, zanimivo...
      no, potem pa upam, da me vsaj takrat tista Luna ne bo tak nosla kot me je ova letos
      ;-)

      Izbriši