sobota, 5. julij 2014

Lent ne bi bil Lent...

Če v tem času ne bi vsaj enkrat deževalo.

In tako je temu stričku
tudi danes uspelo
da naju je z možem predčasno
napodil iz Mestnega parka.

No, v vsakem primeru
pa mi bo ta sprehod
ostal v lepem spominu.

In to ne samo zaradi vsega
kar se je takrat tam dogajalo...
in tega res ni bilo ravno malo
pa četudi so nekateri morali svoje "vrtičke" zapreti
da so stvari lahko očuvali pred mokroto

Pač pa dosti, dosti bolj zaradi tega...

saj me je nagovorila mlada mamica
ki mi je bila na prvi pogled sicer dokaj poznana
potem pa sem jo prepoznala

Nekoč, leta nazaj...
je bila deklica mojemu starejšemu sinu.

In po tem
ko sta se pred kakšnimi šestimi, sedmimi leti razšla...
o njej nisem nič več izvedela.

Sem pa se je kar dostikrat spomnila
saj sem jo takrat takšna kot pač je bila
imela prav rada.

Danes pa...
sem jo videla kot mlado mamico dveh luškanih dečkov
v družbi prav simpatičnega dečka.

In...
le kaj bi mladi družinici lahko drugega zaželela
kot
ljubezni in veselja.



13 komentarjev:

  1. aha, bivše deklice tudi jaz od obeh sinov kdaj pa kdaj srečam. še dobro, da jih ni veliko :-))))
    ali pač ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saj jih pri mojih dveh tudi ni bilo veliko - no, vsaj jaz jih nisem spoznala...
      ampak par pa mi jih je kar k srcu priraslo...
      ;-)

      Izbriši
  2. Lent je imel letos za malenkost manj obiskovalcev saj je bilo v času Lenta svetovno nogometno prvenstvo v Braziliji in so si nekateri raje doma po televiziji ogledali ta nogomet kakor pa da bi se odpravili na ta festival Lent.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je ta fuzbal res pustil posledice...
      in za koga pa ti navijaš
      ;-)

      Izbriši
    2. Navijam za Argentino vendar bi težko odgovoril ali bi Argentina zmagala na tem svetovnem prvenstvu v nogometu.

      Izbriši
    3. e vidiš...
      in ti si že bližje zmagi...
      moji taoranžni pa so na vrsti danes
      ;-)

      Izbriši
    4. No pa je včeraj v nedeljo na tem svetovnem nogometnem prvenstvu zmagala Nemčija. In kot sem pač težko predvidel kdo bi zmagal na tem svetovnem prvenstvu se pač zgodi po svoje kajti žoga je okrogla.
      Argentina je izgubila včeraj v nogometu ter dosegla drugo mesto. Sicer pa Argentina geografsko sploh ni daleč od Brazilije.

      Izbriši
  3. Seveda se občasno srečamo,
    saj je cela Slovenija majhna,
    naše mestece in okolica še bolj :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  4. Seveda se občasno srečamo :)

    Vedno znova imam težave z oddajo komentarjev. :(

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, meni se dogaja, da moram malo počakati...
      da se izpiše - vnesite odgovor
      šele po tem pa mi napisano tudi sprejme
      mogoče si pa prehitra
      ;-)
      vsekakor pa hvala za potrpežljivost

      Izbriši
  5. Tetica, prav lep zapis, z deževanjem vred.
    Jaz žal (za sinovo bivšo) nimam tako lepih besed.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš, draga mi kloti...
      jaz pa jih žal za svojega sina ne morem imeti...
      saj je iz njega "ratalo" čisto nekaj drugega kot pa sem si sploh kdaj zamišljala
      in mi lahko verjameš, da sem kar dolgo časa krivdo iskala pri sebi
      no, k sreči pa so mi drugi pomagali, da se zdaj ne obremenjujem več s tem
      vseeno pa mi še vedno ni...
      samo - kaj pa čem
      je pa tudi to del Življenja
      lp

      Izbriši