četrtek, 20. februar 2014

Danes je pa en prav poseben dan...

Že to, da sem na to stran lahko prišla spet po normalni in takratki in hitri poti
je zaradi dogajanj v prešnjih dneh vredno omembe...

Še bolj pa zaradi 
najine današnje obletnice.

No, verjamem...
da je za tiste, ki ste v zakonskem jarmu že več kot pa sva to midvadva
teh najinih 12 let le en "samo" ali pa "komaj"

Za mene, ki sem v prvem "poizkusu" pa vzdržala vsega niti ne pet let
je pa ta doba pa že kar lepo obdobje

sploh še...
če upoštevam dejstvo koliko let sem bila navajena živeti samostojnega življenja
ko se ni bilo potrebno nič kaj prilagajati svojemu partnerju
otroka pa sta itak bila še tako mala
da sem ju lahko tudi dokaj uspešno komandirala
in jaz njima določala kaj in kako.

No, pred 12 leti...
pa sem se ob tem času že pridno rihtala
da sem ob opoldanskem podpisu "pogodbe o medsebojnem sodelovanju"
pa se te le pokazala v svoji nartabolšejši luči.
In ja...
takrat je to bila sreda...
saj nisem želela, da bi se poročila v soboto
pa bi potem midvadva kot evergrina že bila tam
matičar pa bi še kje slučajno rekel:
aha, starši so že tukaj, zdaj pa še samo počakamo na mladoporočenca

In, ko zdaj to tako obujam spomine na takrat...
nekako niti ne morem verjeti
da je pa res že minilo toliko časa
saj je vso to obdobje bilo precej pestro
bi človek mirno lahko rekel,
da precej vremenskega značaja
pač vsega po malem - no, razen toče in žleda

in to s tistimi vsemi metuljčki v trebuhu ali pa občasno tudi samo kje na kakšni rožici
pa tudi s solzami po licih in to zaradi jeze, žalosti pa tudi veselja
ves čas pa s spoštovanjem do tistega, 
ki je že ves čas imel dovolj poguma 
predvsem pa potrpljenja da pusti času čas
ko bo(m kot) neukročena trmoglavka pa nehala trmoglaviti

No, pa saj se je moj možiček v tem času tudi prav lepo spremenil...
postal je občutno okroglejši
in to ne samo okrog trebuščka
pač pa tudi pri njegovih normah in pravilih

Sicer pa...
da je moj mož pameten
in, da ima tudi dober okus...
hja, to pa se je itak najbolj videlo po tem
da se je v vsej ponudbi na tržišču
pa odločil prav zame

8 komentarjev:

  1. zaklicala bom čestitke tja k vama in vama nazdravila z mehurčki! pametnjačila pa tokrat ne bom.
    :-))))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za čestitke
      vesela mehurčkanja
      pa škoda da ni pametnjačenja
      te pa kdaj drugič
      ;-)

      Izbriši
  2. čestitke tudi od mene!
    z veseljem sem prebrala :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  3. Čeprav malo z zamudo, pa toliko bolj iskreno - čestitke in vse lepo še naprej.
    Tetica, res lep zapis.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej kloti...
      dobre želje in čestitke pa ja ne poznajo zamud
      ;-)
      hvala!

      Izbriši
  4. Čas prav hitro beži in pred nami je že mesec marec zato si bomo ogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene v mesecu marcu.

    LUNINE MENE ZA MAREC 2014

    Mlaj bo 1.marca ob 9.00
    Prvi srpec bo 4.marca ob 18.32
    Prvi krajec bo 8.marca ob 14.26
    Prvi izbočec bo 12.marca ob 17.18
    Ščip bo 16.marca ob 18.08
    Zadnji izbočec bo 20.marca ob 13.20
    Zadnji krajec bo 24.marca ob 2.46
    Zadnji srpec bo 27.marca ob 11.28
    Mlaj bo 30.marca ob 19.45.

    Začetek pomladi bo 20.marca ob 17.57. Tega dne bosta dan in noč enako dolga.
    Keltski solarni praznik Ostara bo dne 23.marca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej... lepo te je spet videti
      sem že mislila, da si se odpravil v Soči ali pa kar v Ameriko, da te ni bilo nič naokrog
      ;-)
      lp iz totiga

      Izbriši