nedelja, 16. februar 2014

Že včeraj, danes pa spet...

Me ta moj blogec nekaj heca.

Ne samo, da traja celo večnost, da se mi sploh odpre...
pač pa tudi odgovarjati na komentarje nekako ne morem

In, ker sploh ne vem ali je tudi tukaj kdo, da bi mi lahko pomagal...
bom do nadaljnega vaše komentarje pač samo prebirala

Vseeno pa ne morem, da ne bi tukaj pa "pustila" nekaj citatov od Seppa Holzerja...

V Življenju so ti bile naloge postavljene zato, da jih rešiš, in ne, da jih dramatiziraš in s tem narediš nerešljive.

Faušljivcev in hudobnežev ne potrebuješ kaznovati; on se sam že dovolj kaznuje, saj je takšen kot je.
Ti mu lahko samo zaželiš čimprejšnje okrevanje (ozdravitev).

Človek je prišel na Svet zato da živi, da doživi, da spozna Naravo in zato si ne sme pustiti nobenega dneva ukrasti.

Ne obešaj se na druge, ne dovoli drugim, da se obesijo nate, ostani samostojen.

Imaš cilj, potem se loči od mase, ki gre v svoji lakomnosti po poti izrabljanja.

Pa še en pomladni pozdrav...

Hja...
vsekakor, če mi bo uspelo to sploh skozi spravit...

10 komentarjev:

  1. ej, drage/dragi moji...
    stvarca spet špila
    ;-)))))))))))))))))
    in že hitim odgovarjati
    v lep dan vsem, ki si vzamete časa in postanete tukaj

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla tetica, dobre si izbrala. In prav danes, ko se držim kot kisla Jera, ker so me birokrati - no pa še sneg, ki noče pa noče izginit ampak se še kar nalaga - čisto skisali. Hvalaaa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, šment...
      kaj hočemo, ko pa so birokrati še vedno (ali pa celo vedno bolj) pa svete krave...
      če pa je kdo slučajno še take sorte, da si domišlja, da je tam kjer je zato, da lahko raji dokazuje, kako se kaj ne da...
      potem pa res ni čudno, da mi od njih odhajamo z glavoboli
      ampak...
      ko pa ta čas birokra(idio)tizma mine...
      in, ker je pri nas trenutno pokukal Sonček
      ti pošiljam nekaj njegovih žarkov

      Izbriši
  3. jaz pa sem že mislila, da si nas dala na ignor pri komentarjih, da o objavah ne govorim :-))))))))
    ma lej - zdaj špila, kot mora in še bomo peli!
    grem pa jutri po zvončke, to si mi zdaj naredila, ja.
    sicer sem hotela že danes it, pa imamo blato do Neba, pes pa frišno skopan ... hahahahaha vidiš, koliko izgovorov najdem, da mi ni potrebno pripogibat šopka ...
    pa tudi vem pravzaprav, kaj me moti, rada jih nabiram in sem jih vedno strašno rada potem nesla materi.
    zdaj je pa več ni ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja... šment pa tak
      najprej - nedajbože, da bi koga od vas, ki me vedno razveselite s sledmi vašega obiska tukaj pa djala na ignor
      pač pa...
      sem tudi sedaj komaj preko raznoraznih ovinkov (najdi si in potem voooodnarkinega bloga iz leta 2011 - ha, ha, ha,) uspela priti na to mojo stran
      tak da...
      no, priznam pa, da je mi to pa tudi nekaj čisto tujega
      saj je vsa leta dosedaj tukaj bilo vse v redu
      in zato sem sedaj zaradi tega tudi malo bolj fejst zgubljena
      no, pa saj bo

      glede nabiranja zvončkov pa ti vseeno svetujem...
      da tega ne odnehaš
      in, če že nimaš kraja kam jih odnesti, ali pa časa iti do njenega novega kraja, je tukaj vseeno pa že misel na tvojo Mater v času ko
      jih nabiraš - (pa četudi samo) za sebe
      saj je Misel na Njo tista, ki nas/Vaju povezuje (pa četudi nas kraj ločuje)
      lubezni in veselja v dan

      Izbriši
  4. hja...
    to hecanje pa še vedno traja... in traja... in traja.
    šment pa tak...
    meni se pa taaak piše
    smrk
    te pa drugič
    do takrat pa lep pozdrav vsem, ki se tukaj ustavite

    OdgovoriIzbriši
  5. no vidiš, pa nisem nič zamudila,
    ko me ni bilo na spregled :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisi, nisi...
      no, pa počakalo te je tudi...
      ;-)
      tudi tebi lp

      Izbriši