sobota, 15. februar 2014

Ta teden...

Je bil pa spet enkraten...

In to ne samo delovno, pač pa tudi...

Matej na e-dnevniku je kar nekajkrat omenil agrarnega rebela Seppa Holzerja in njegov način "virtvanja" na njegovi visokogorski kmetiji .
Pa nisem mogla, da si ne bi od sina sposodila njegove knjige Wo ein Wille, da ein Weg (kjer je volja, je pot), ki sem jo dobesedno požirala, saj je pisana meni na kožo.
Tako preprosto pa vendar polno življenjskih izkušenj.

In, ker pa tudi moje življenje ni odvisno samo od mojih misli...
pač pa tudi od delovanja mnogokaterih, ki so hote ali pa tudi nehote krojilci mojega vsakdana
se je kar kmalu izkazalo kako resničen je ta naslov.
In moj mož je po tej "formuli" s svojo odločitvijo, ki je še kako v dobro mojemu sinu (ja, ja, pach-work fimilije res imajo svoj čar), meni pa se je zaradi tega odvalil velik kamen od srca (no, k sreči mi ni padel na kakšen nožni prst ali pa celo kar celo nogo) to še kako potrdil.

Ja, pa Valentinovo je tudi bilo v tem tednu...
Sicer meni in nama ta dan ni kaj ravno posebnega, saj si ga kar vsaki dan sproti rada privoščima.
Pa vendar ni šlo brez posebnosti.
In tako mi je toti moj Valentinček zjutraj pri zajtrku serviral en "Moja draga s češnjo v sredini"...
samo kaj, ko pa se je po tem, ko je prišel iz trgovine, pa autal, saj je djal na mizo I love Milka.
In, ker pa jaz nisem Milka...
hja, šment pa tak

No, pa je vseeno dobil spet en jabolčni štrudl, ki ga taaaakoo obožuje.
Meni se pa je testo spet dobro posrečilo in se prav lepo dalo vleči (saj tistega z listnatim testom namreč nima ravno najbolj rad, ker je preveč hrustljav)

No, priznam pa, da pa bi kakšno rožico pa kljub vsemu prenesla...
Ampak...

In glej...
Danes sta se na kavi oglasila prijatelja iz Graca in mi prinesla...
Prečudovito ciklamo.

Dan pa sem končala v topli vodi in s Hessejevim Stepskim volkom v roki.
To knjigo vem, da sem sicer nekoč že prebrala, vendar pa je od takrat minilo že toliko časa (če ne celo že let), da se v bistvu sploh več ne spomnim o čem govori.
In tako me bo le-ta spremljala tudi v nov teden

8 komentarjev:

  1. na troje juhej:
    - na to, da imasta vsak dan škrjančkovo
    - na to, da si mu Končno naredila štrudl
    - in na Hesseja.
    amen in pomah pod tvoje nebo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. halelujah...
      trojnost dvojnosti v samostojnosti
      ;-)
      in pomah nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  2. Prmej krščen Matiček - kar podpišem mahico. No, ob omembi škrjančkovega sem se nasmehnila, kar je zdravo tudi zame, ob štrudlu sem se obliznila, in obljubim, da ga ta teden enkrat naredim, ob Hesseju pa sem ga že izbrskala iz omare. Sem ga zadnjikrat prebrala tudi že - kar pred leti, bi rekla.
    Lep pozdrav tebi in ribaku, pa ciklame naj vama lepo rastejo, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. juhuhu pomlad je res že tu...
      če ne ravno zunaj pa znotraj - nas
      in to je ja tudi nartabolše
      lepe pozdrave pa tudi vam vsem

      Izbriši
  3. jaz pa sem zadnje dni smrkala in jokala (oči so me tako pekle, da sem mislila, da gorijo) :(

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooooooo.......
      a te si ti bla smrkla, smrkulja ali pa smrketa
      ;-)
      no tak malo za šalo
      za res pa - upam, da si zdaj pa že v redu
      v lep večer

      Izbriši
  4. :) hvala!

    sedaj je dobro, robček v žepu še vedno ne škodi ;) a je ok.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši