nedelja, 2. februar 2014

Ledenega rskanja glas...

Je zima belemu snegu
poogledalila povrhnjico
in je bilo bolje
da je korak
raje ostal doma

pa vendar...

pogled na smrek preobremenjene veje
me je pa vseeno spravil na svitlo

in z ukrivljeno palico v roki....
in počasnim korakom
v tehniki bočnega smučarskega štamfanja

ena, dva, tri z levo nogo in priključim desno
pa spet zapičim palico in
ena, dva, tri z levo nogo in priključim desno
in tako dalje...

lepo počasi po bregu dol

pa je šlo!

In so se mi drevesa zahvalila
s svojim prečudovitim vonjem
ki je zavel v moj nos
od vsake posamezne prej zametene veje

8 komentarjev:

  1. vidiš ... zato pa jaz živim na obali panonskega morja ...
    mi ravninci ne rabimo štamfat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, vi tam na ravnini...
      ko že za zajtrk vidite kdo vam bo prišel na kosilo
      kot na Nizozemskem
      ;-)

      Izbriši
    2. hahahaha kako dobro, to še nisem slišala!

      Izbriši
    3. e vidiš...
      saj mi v totem štajerlandu tudi marsikaj vemo
      ;-)

      Izbriši
  2. Tetica, za tisto štamfanje pa že zaslužiš še dišeč zrak. No, jaz pa priznam, da se danes čisto zares nisem šla - prekucnit v sneg, haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pametna punca!
      je res bolje biti raje par dni lepo doma kot pa reskirati kakšno poškodbo
      saj je to še za mlade lahko kritično
      kaj pa šele za nas večno mlade
      ;-)

      Izbriši
  3. Jutri v ponedeljek, 3.februarja 2014 ob 23.04 bo nastopila astronomska sredina zime.

    Danes nam je že trikrat zmanjkalo elektrike zato imam sedaj res srečo, če bom lahko še to srečno napisal, da mi še ne bo zmanjaklo elektrike še četrtič. Današnji žled je povzročil ogromno škode. Malo prej sem bil zunaj in poslušal kako v gozdu lomi drevje. Res velika škoda.
    Za Slovenijo pa je za jutri v ponedeljek razglašen rdeči alarm za žled in poledico. Marsikje jutri v osnovnih šolah ne bo pouka. Že danes smo lahko videli kako zelo je narava okovana v led in žled.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mi pa imamo z elektriko kar srečo
      in upam, da tako tudi ostane
      si pa prav lepo napisal: da je narava okovana
      in upam, da se bo to čimprej končalo
      vsem nam v dobro
      lp

      Izbriši