ponedeljek, 13. januar 2014

V spoznavanju s šestico...

Ja, včeraj sem pa tudi jaz stopila v klub tistih taseksi ludekof
no, mislim tak statistično
saj počutje sploh ni identično tem nabranim letom

In kaj je lahko vzrok za ta(k) razkorak?


Vsekakor je za del tega "krivo" tudi vreme
saj je sonce ves čas najinega rajžanja
spet tako lepo osončevalo
in zato je bila tudi ta tura prav lepo lepa.

Mož mi je namreč izpolnil željo
in me popeljal na Ptujsko goro.

 In, ker sem tam bila prvič
in sem si tudi nekaj zaželela...

Potem pa naju je pot od tam vodila do Rogaške Slatine
in to preko hribčkov in skozi doline...
ko se je naenkrat pa pred nama pokazala ena prav lepa stavba

In tako sem prvič videla ta 
že toliko o njem slišanega
dvorec Strmol
No, moje povabilo na kosilo v grajsko restavracijo
je sicer ostalo samo še kot povabilo
saj je dvorec v tem zimskem času zaprt.

Ampak cesta pa naju je dalje vodila do
mojega rojstnega kraja

Tam pa sva se ustavila
se spet dobro nakosilila
in se potem sprehodila do cerkve Sv. križ
In ja, tudi v tej cerkvi 
sem po vseh letih
odkar sem bila v njej krščena 
tokrat bila pa prvič

Nato pa še dalje do hiše v kateri sem se rodila...
saj je tistega usodnega dne davnega leta Gospodovega
bil tukaj tak snežni vihar 
da rešilec ni mogel pripeljati iz malo bolj oddaljenega Celja.

Po tem pa je bila na vrsti še samo
pot domov

in še eno presenečenje...
s katerim mi je mož povedal 
da (kako?) sem (mu) draga

6 komentarjev:

  1. Vou tetica, tvojemu najdražjemu pa kapo dol. Ne samo, da ti omogoči tak lep izlet - še sonce ti je naročil - in pričel uporabljati celo francoščino. Se hecam.
    Res lep izlet.
    Lep pozdrav obema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš...
      to pa je zato, ker je spoznal
      da je meni več vredno, ko mi izpolni tudi takšne (za marsikoga malenkostne) želje...
      kot pa da bi se izprsil pa mi podaril nekaj (pa četudi občutno dražjega) česar pa se potem ne bi niti veselila
      ;-)

      Izbriši
  2. Vidva pa se imata fanj :)
    Vesela sem za vaju :)

    Bodita še naprej lepo!

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti!
      ja, si res znava polepšati tudi sam navaden vsakdanjik...
      sva se namreč naučila Življenje tudi živeti
      no, pa ne misli(t), da včasih tudi kdaj kaj ne zaropoče
      zato, da se potem naša vremena (tudi) lahko spet zjasnijo
      ;-)
      lp

      Izbriši
  3. VSE NAJBOLJŠE TI ŽELIM!
    in proooosim nikar mi ne štej več zamud, včasih se srečam na ovinku - če ne hitenja, pa žalosti, ki me poprime vsake toliko.

    krasen izlet, vreme, vse, vse, in češnja za na vrh dneva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh mahica...
      še svojih let več ne sfolgam šteti...
      pa kaj bi se potemtakem pa še s tvojimi zamudami obremenjevala
      ;-)
      no, ti pa le pazi, da ne boš kje pa se sama sebe prehitela
      žalost pa...
      je prav tako tudi del nas
      le prevečkrat ni dobro, da ji damo priliko bohotenja
      marmelade pa še tudi mam nekaj na zalogi
      ;-)

      Izbriši