petek, 10. januar 2014

Dve petletki...

Skoraj ne morem verjeti, da...

sta ti dve petletki že za mano
saj je ta njun čas meni minil
recimo temu
tak za eno dobro petletko.

Pa vendar...

Če se tako "statistično" ozrem nazaj...

In "podoživim" kaj vse se je v tem času vsega dogodilo
in koliko vsega se je tudi spremenilo

predvsem pa...

kaj je nastalo ali pa ostalo (od) ljudi
ki so takrat
abrahamovali z menoj

Ja, ja,...
za nekatere res skoraj ne morem verjeti

kako so v tem času pokazali
svoj spremenjeni in 
s tem tudi pravi obraz


20 komentarjev:

  1. Torej tetica, včasih ni potrebna niti ena petletka za spremembe, kadar pa čas bezlja, se pa po dveh že vse razkrije.
    In, ali je že pravi čas, za čestitko. Če je - čestitam.
    Čmoka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za čestitko in čmoka!
      no, pa saj datum kot tak ob takih prestopih pa res ni najpomembnejši
      en dan gor al pa dol
      ;-)
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  2. Jutri v soboto, 11.januarja 2014 ob 13.25 bo Venera v spodnji konjunkciji s Soncem. Do Venerinega tranzita žal ne bo prišlo saj bo Venera pošteno zgrešila Sonce in bo šla kakšni 2 kotni stopinji severno od Sonca. To bo sedaj prva spodnja konjuncija Venere po 6.juniju 2012, ko je nastopil tudi Venerin tranzit.
    Spodnja konjunkcija Venere dne 11.januarja 2014 bo v istem 8 letnem krogu kot naslednja dva Venerina tranzita katera bosta nastopila dne 11.decembra 2117 in 8.decembra 2125.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in v tem času sva midvadva ravno uživala ob bograču
      no, vpliv Venere je pa očitno trajal potem še kakšni dve urci
      ;-)

      Izbriši
    2. Včeraj je bila Venera v spodnji konjunkciji s Soncem in lahko bi mu celo rekli Venerin mlaj saj nam je Venera obrnila svojo temno polovico svoje strani. Ali ima Venera kakšen poseben vpliv na hrano, recimo na bograč ali na rast rastlin, tega ne vemo.

      Izbriši
    3. hja, kaj pa, če je mogoče pa imela vpliv na moj apetit
      ;-)

      Izbriši
    4. Tudi tega ne vemo. Morda. Vendar po mojem mnenju planeti nimajo nikakršnega vpliva na rast rastlin. Luna pa seveda ima.

      Izbriši
    5. šalila sem se jaz
      ker vedno poskušam najti krivca za moj dober tek (pa ne tistega z nogami)
      in, če so še planeti na razpolago...
      ;-)

      Izbriši
  3. Ja, Klotilda, je pravi čas za čestitko.
    Meni je najljubši vzdevek Malayka - Dobri duh.
    Letos nisem pozabila, ker včasih se mi tudi to zgodi.
    Bom dala na blog, ko bom lepo do konca sestavila.
    In Malayki po e-mailu preposlala.
    Saj veste, kogar nosiš v srcu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. renata - še po tej poti - iskrena hvala za tvojo pozornost!
      in tam na tvojem blogu si to tako lepo sestavila
      ti si res ena taka dobra Duša!
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  4. Zgornji Unknown komentar sem napisala Zavestna Samost...

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko petletk je že v mojem življenju!
    Objamem te za vsako tvojo posebej!

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, pa saj jih je v mojem tudi...
      toda tokrat sem se spomnila le teh zadnjih dveh
      hvala pa za vse objeme
      no, zadnje čase sem pa res prav razcartane sorte
      LILA

      Izbriši
  6. Ja, spet se lahko prijavim kot Zavestna Samost...
    Ja, pa kogar nosim v srcu... Zakaj te pa ne bi?
    Saj hudi časi na javnem spletu so pozabljeni!
    In ti, kako lepo si lahko praznovala!
    Poglej, kako se enkrat vse uredi...
    Pri meni se sicer še ni... Toda saj imam v resničnem življenju dovolj opravil...

    OdgovoriIzbriši
  7. čeeeestitke kličem tja gorgor!
    in mi je ob tem lepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala hvala tja dol
      ko pa bova spet na isti dolžinski širini pa...
      te čakam

      Izbriši
  8. čestitke, čeprav pozne :)

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa saj za dobre čestitke ni nikoli pozno - kaj šele pre-pozno
      ;-)
      hvala!

      Izbriši
  9. A sem prepozna?
    Prepozna za stisniti te?
    Kajne, da nisem? :-)

    Objem
    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisi, nisi...
      sploh pa ne, ker je letošnje leto še itak dooolgooo...
      ;-))))))))))))
      LILA

      Izbriši